Irudtravels d.o.o.

četvrtak, 21.04.2011.

Tri prekrasna dana ili Kako su me pronašli u šumi

18.-20.04.2011. Labanne/Capbreton
Probudio sam se malo prije nego je neko pseto došlo do šatora i kopalo nešto. Ili me to probudilo. Čuo sam mu i vlasnika da ga zove. Kasnije sam skužio da mi se pes popišao po prednjoj gumi i to je zapravo zakopavao :) kad sam izašao iz šatora došao je drugi pas. Veliki lijepi smeđi pas koji je došao i ponjuškao me, i onda ga je vlasnica dozvala. Uskoro je prošla vlasnica s malim djetetom u kolicima. Pozdravili smo se na francuskom i ja sam nastavio spremati stvari. Na povratku me na odličnom engleskom pitala kako to da sam tu i odakle sam. Pa sam rekao da potujem oko Europe, što joj se jako svidjelo i još smo kratko razgovarali (ona je iz Ceške) i onda me pozvala kod njih na čaj (jedna od one dvije kuće na ulasku u šumicu) i ja sam rekao da sam za 20 min tamo.

Photobucket
Jasper

Kad sam došao ja stigli su uskoro i prijatelji (Alex i Lorrain s presmiješnim pesekom Bengsijem) a uskoro i Michellin muž Paul s drugo dvoje djece Lucasom (6) i Leylom (9). Najmlađi je James ili mali Jimmy i nema još ni godinu dana -presladak je. Uskoro sam saznao da je ovo surferski raj Europe i da je Paul tu došao živjet zbog surfanja.

Photobucket

Photobucket
Paul i ja

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I tako su se na kraju našli i ostali ovdje. Ljeti imaju surf kamp i odlična su obitelj. Meni su rekli da mogu ostati ako želim i koliko hoću. Odlučio sam da ću ostati koji dan. Ostao sam na kraju do Velikog četvrtka. U to sam vrijeme dobio prve lekcije iz surfanja koje je totalno zarazno i totalno teško za početnika; upoznao 800 njihovih prijatelja from all around s kojima smo radili veliki piknik na plaži i puno sam se kupao u oceanu, koji mi je podrapao kupaće itd.

Photobucket
s klincima

Photobucket
Lucas s pivom

Sunset picnic:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
une petite fille

Photobucket

Photobucket
all together :D (wave)

21.04.2011. u 13:49 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr