Komentari Da/Ne

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Metallica








ČLANOVI
Photobucket
James Hetfield

Photobucket
Kirk Hammet

Photobucket
Robert Trujillo

Photobucket
Lars Ulrich

ALBUMI

Photobucket
Kill e'm All

Photobucket
Ride the Lightning

Photobucket
Master of Puppets

Photobucket
Live Shit

Photobucket
...And Justice For All

Photobucket
Metallica(Black Album)

Photobucket
Load

Photobucket
ReLoad

Photobucket
Garage inc.

Photobucket
S&M

Photobucket
St. Anger















Malo o Rockeru a.k.a MetaLLcu

E pa ovako...Prvi puta sam udahnio 21.11.95..Negdje oko 15.40..Rodio sam se u bolnici,odnosno Vinkovcima..Navrsio sam 12 godina..Idem u 6.c razred..
Ime su mi dali po Hrvatskom knezu...Branimir..Imam mamu ,tatu,didu,baku s 5 sam prosao..Eto slusam Iron Maiden,Ac/Dc,Metallica,Megadeth,Van Halen,
Judas Priest ili uglavnom ROCK I METAL..Znaci nista tesko..Zovu me Brana,Brani,B itd..Naj frendovi su mi-Antonijo,Ivana,Tea,Kelava,
Bojan,Petar.
Eto naj pjesme sam napisao gore...Eto to bi bilo sve..Hvala..

Photobucket

Crna Lista prijatelja..I stranice bendova..

Tea-Super cura..Dobra je prijateljica,ali naljuti se brzo.
DivljakušaIde samnom u razred..Dosada.Salim se!
MihoKralj.Kralj.Kralj
AntonijoMotherfucking friend..


Listen to Metallica 24/7 on AOL Radio


 Prvi hrvatski portal za pocetne i napredne gitariste. Video lekcije,recenzije albuma,opreme(pojacala,gitare,efekti),koncerata, intervjui sa poznatim hrv. gitaristima... <br />

Metall

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


MusicPlaylist



Free Guitar Brown MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com




subota, 03.05.2008.

Evo nepise ono sta je pisalo...Eto Ivana sada te više nece zivcirati!!!Haha

Pozzz!!!!

Eto proso 1. maj..Meni je bilo super..Ajd valjda i vama....E pa da pocnem sta se toga dana desavalo..Lol

E pa ovako....Ja bio ljepo spavo i tek ono Antonijo me zove..Ja reko koji ti je sada da me ovako rano zoves,a ono on kaze da moram doci do Klare...
I tak ja se spremio..Ponjeo sendvice i sok..I tak...................I tak ja idem do Klare, i vidim Ivaninu mamu.,,Oso sam ostaviti bicikli i uso sam u auto..
Kada smo tamo dosli,prvo smo vidili Tenu..Pitamo sta ona tu radi...Bog te pomogo ona stala na ulaz u Sopot kod jednog malog drveta i mislila da
ce mo tu buti..De lol....I tak mi trazili drugo mjesto i vidio ja Teu..Ona bila sa drustvom..Obojala kosu u crveno...LOL....I tak doslo ostalo drustvo..
I onda smo nasli zajedno mjesto..Kod Bosuta..Ma odlicno mjesto..Kuco ponjeo sator i ljepo stavili deke..Ma odlicno..Onda dosli Petar i Luka...
Mi bili gladni i Petar zvao tatu da nam nalozi vatru..Ajd super....Ali Kuco se naljutio..I ja sam se naljuti na Klaru..Ponjela je samo sok za sebe i 20 kn i nista vise..
Mi ljepo napravili cevape,raznjice,slaninu itd..Najeli se i napili..Onda malo ja odspavo..I onda iso malo igrat odbojku..Koji sam ja specijalac..
Ja nabijem loptu i kak je ona prvo od cestu udarila tocno u neku prikolicu od auta..Ivana i company trcali za njime..I stao covjek i dao im loptu..
Onda sam vidio Martinu...I bilo nama dosadno pa Antonijo i Ja javili tatama da nam donesu gitare...Sve ljepo..Onda malo svirali..Otisli malo prosetati.
Da vidmo koga ima jos.I tek ono se Tea stvori..Ajd dobro..Ona isla s nama..Ja njoj kazem da smo ponjeli gitare,ona odma vuce nas dere se da se vratimo da
joj nesto odstviramo..Aj dobro..I tak Antonijo odsviro Knocking on Heavens door..I ja sam htio jos Pretty Woman jel je zasluzuje..Ali compay mi rastimalo
gitaru..I nisam mogo dalje svirati...I onda mi poslje trzalica odletila..A jebem ti..Mi onda kupili ljepo pive..Pa malo popili..I tak jos bili tamo..
Onda su morali neki ici..A jebemu..I onda se spakirali i otisli..........I ja doso,otusiro se i onda kod Kelave..On mi sprzio neke cd-e..
Onda iso spavat..

I to je to..Puno sam napisao..
Eto sada cu pozz.,ali prvo da pitam jel vam se sviđa dizajn?
Meni je Kool..

sPECIJALNI POZZ-Tea,Antonijo,Ivana,Miho..
Obicni pozz-Company,Razred, Rockeri i Metallci..

Eto fala sto ste procitali post..I da komajte...

Evo jedan video...Van Halen..I MOJ UZOR EDWARD VAN HALEN............CAR!!!!!!!!!



HOLY SMOKE!smokin

| komentari (324) | print | # |

<< Arhiva >>