sedmodnevni spiritualni program

05.03.2007., ponedjeljak

UTORAK: TAROT

06.03.2007.g.

Dvojka novčića (diskova)
Karta slabosti i snage, treba uravnotežiti očekivanja i mogućnosti, možda prihvatiti ono što se nudi (bolje vrabac u ruci nego golub na grani), možda uću u obećavajuće partnerstvo. Nervna nestabilnost

Obrnuto; uspjesi kratkog vijeka

NOVČIĆI: novac i status (posao i intersne sfere)
Dvojke –suradnja i odnosi s partnerom; početak i kraj.....


Dragi moji, ne znam da li se sjećate moje pjesme „Balada o kruhu“ od prije nekog vremena? Danas sam naišla na nešto što me protreslo i vratilo mi tu pjesmu u hipu.Na svom putu do tramvaja prolazim pored Caritasa.Danas sam išla s prijateljicom i skoro nagazila na tri vrećice pravih finih talijanskih makarona s jajima, nehajno odloženih kraj ćoška Caritasove zgrade. Prijateljica je htjela da to odnesemo u Caritasov ured, no ja sam otišla po njihovo osoblje, pokupili su to s poda, raspravljajući međusobno i tko je mogući nezahvalnik koji je to bacio i kako će ubuduće postupati prema njemu. Ispalo je da je to osoba koja ima 12 gladnih usta doma. Definitivno je nejasno zašto je osoba tako nešto učinila. Možda je očekivala novac ili nešto drugo, no to svejedno ne opravdava taj čin. Morala sam vam ovo ispričati, baš nekako koincidira sa ovom današnjom kartom..

- 21:12 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga