pale sam na svijetu!

utorak, 13.06.2006.

kratko i dugo

U daljini
Okrenuta licem prema moru
Gotovo da zaboravljam
Koliko tebe
U trenutcima poput ovog
Ostavljam
iza
Stavi prst u more i povezan si sa cijelim svijetom
Uzalud sam dosad držala cijelu ruku
U lavoru






Lezi
Na jedva čujnu paprat
I odbjeglo proljeće
Posve ogoljen
I dođi sam
Zaboravi sram
I ostavi čedne poglede
Na špijunki
Vrata ulaza u kojem
pohotni muškarci
drpaju pijane djevojke
koje dopraćaju doma
U kasni noćni sat
Ne trebaš mi čist
Dođi ogoljen
Posve ogoljen
sa svim svojim šarama
I grubim rezbarijama
Svojih antičkih stradanja
Iz tvojih leđa
niče stoljetno korjenje baobaba
Pa mu pletem pletenice
Onako brižno
Cijedim ti crnilo iz krakova
Baš onakokako majka
brižno cijedi pred sušenje
sinovljevu košuljicu
U nedjeljno jutro
Lezi kao da se podastireš kao dokaz
Svojoj tvrdnji kako me se
ne bojiš
i kako se ne bojiš nas
(postojimo li uopće pod ovim zlim suncem)
Otvorit ću zavežljaj
Otrgnut od njega
U kojem držim sva svoja slova
(I ona sasvim rijetka)
Pa prionuti na posao
Natopiti te riječju
Neizgovorenom
Prenešenom poljupcem ruke grla
Osjećaš li to
Dok tečem
Poezija nadilazi
Mogućnosti ljudske fizionomije
Dođi
Da ti je stavim


13.06.2006. u 18:54 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Letimični pregled mog unutarnjeg stanja. Nade, strahovi, moje suze i moji osmijesi... Jedino mjesto na kojem mogu pokazati sve svoje emocije bez straha... teško je osjećati tako puno, a znati da ne smiješ pokazati gotovo ništa...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
url urla ne kužim se ja u ništa, aaaaa neka mi netko pomogne........

vlat i ja

Tko si ti, mala vlati, tko sam ja?
Zašto ti, mala vlati, zašto ja?
promijenimo se, mala vlati, ja i ti,
budi ti, mala vlati, što sam ja,
da te pitam, mala vlati, tko si ti,
što mi radiš u tom polju, vlati, ti,
i što sam ti, mala vlati, tko si ja?

Vesna Krmpotić

preporuke

Viktor Ivančić - BILJEŽNICA ROBIJA K.
Tihomir Mraović - PRONAĐENO IZGUBLJENI RAJ, VRIJEME LJUBAVI
Marlo Morgan - TIHI ZOV AUSTRALIJE