pale sam na svijetu!

ponedjeljak, 05.06.2006.

Djevojčica s kosom sapletenom u riblju kost
Sjedi u dnu stubišta

Kraj nje je velika lokva urina
Ostala je tu
rano jutros
Za čovjekom koji se probudio
U dnu
stubišta
Sklupčan pred grozotama
I gadošću kojima se svake večeri iznova
Sunovrati do dna sebe
Sve izlizanijih rubova rukava klati se na ivici
Izbrazdanog drvenog stola
On je upio već dobro znane mirise jeftine kolonjske vode,
točenog piva
Barutnu suhoću žestice dok razvlači smežurano lice
U pobjedničku grimasu
Sve skitnice sa dolarom više u džepu
Zastanu u takvim noćima kraj njegove
Sjene na fasadi kavane
Podijele gorčinu kroz grotesku bezubog cereka
Cirotični intermezzo klupice u parku
I već ga ignoriraju sve dame noći
Odavno ga žena ne čeka kad li će kući doći
Ponekad krajičkom oka(i uma) uhvati svoj odraz na prozorima
Usnulih kuća ulica o koje se spotiče
Pleše,tako malen i sivlji od grada
Od čijeg čemera utekne svake večeri
Već iza pola sedam
Pa se
Sakrije
iza mutnog stakla jednolitarske boce
Prvi se pamte
Kažu

Djevojčica s kosom zapletenom u riblju kost
Sjedi u dnu stubišta
Kraj nje je velika lokva urina
Dočeka je tu gotovo svakog jutra
Gotovo svakog
Ulaz ispunjavaju mirisi netom spravljenog ručka
Negdje
Iza nekih od ovih vrata
Nečija majka mari
Djevojčica s kosom zapletenom u riblju kost
Sjedi u dnu stubišta
Kraj nje je velika lokva urina
I posve mala
Barica od suza
Nečija majka za ruku vuče uplakano
Nečije dijete
Poljubilo je pločnik
Sa bijelog sica
Velikog blještavog bicikla

Ona se igra
Crtajući pejzaže svojih lutanja
po zidu
glavom šibice umočenom u suzu
ona ne treba boje
danas je njen svijet crno bijel

05.06.2006. u 01:49 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Letimični pregled mog unutarnjeg stanja. Nade, strahovi, moje suze i moji osmijesi... Jedino mjesto na kojem mogu pokazati sve svoje emocije bez straha... teško je osjećati tako puno, a znati da ne smiješ pokazati gotovo ništa...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
url urla ne kužim se ja u ništa, aaaaa neka mi netko pomogne........

vlat i ja

Tko si ti, mala vlati, tko sam ja?
Zašto ti, mala vlati, zašto ja?
promijenimo se, mala vlati, ja i ti,
budi ti, mala vlati, što sam ja,
da te pitam, mala vlati, tko si ti,
što mi radiš u tom polju, vlati, ti,
i što sam ti, mala vlati, tko si ja?

Vesna Krmpotić

preporuke

Viktor Ivančić - BILJEŽNICA ROBIJA K.
Tihomir Mraović - PRONAĐENO IZGUBLJENI RAJ, VRIJEME LJUBAVI
Marlo Morgan - TIHI ZOV AUSTRALIJE