sikstinska kapela

subota, 31.12.2005.

Sreeetnoooo...

Čestit Vam Božić svima, sa zakašnjenjem...Za ljude koji rade posao koji ja radim ovo su ludi dani puni zadovoljstva i radosti, ali ne ostaje slobodnog vremena. Već sat vremena pripremam neki program i svratih ovdje samo da Vam svima kojime čitate zaželim dobar tulum večeras i punu LJUBAVi 2006. godinu. Pusa!

- 06:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 17.12.2005.

Simfonija

...mirisa, pjesme, života...

Pozdravljam Vas sve dragi moji. Danas dva programa, sutra dva...svjetla pozornice...trka - ali vremena za Ljubav imam uvijek . Drago mije što me posjećujete...A sada tiho...tiho...koračam prema Božićnoj priči...

- 13:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

Plavi putevi mora

Plavi putevi mora
Pričaju beskrajne priče
A galeb ih sluša i pamti
Sve priče od čekanja duge
( I s vjetrom i jedrima priča )

Luke brodove zovu
A lanterne pale im želju
Na svakom prozoru cvjeta
CVIJET
Čežnje od čekanja duge / Mario Nardelli - Nikola Buble/ Vinko Lesić
klapa Greben

- 21:48 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Vrijeme

...mi tako titravo, a brzo prolazi kroz prste, misao,odnosi trenutke...tako malo vremena imam...ali evo, kratko, ali s puno srca, dragi moji, sve Vas pozdravljam.

- 11:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #