sikstinska kapela

petak, 07.01.2005.

Skok u maglu

"Ne daj se Ines", moj prijatelj na radiju, koji ima "moć" i bira glazbu koju osjeća i doživljava duboko, kao i ja, koji zna i ima poruku, koji odašilje ljubav eterom, kao i ja...osjetio je...A u titraju teksta "Ne daj se Ines" prepoznajem tvoj pristup ili "nastup" prema meni. Sve je u našem odnosu tako opuštajuće, blisko, jednostavno, kao da smo u nekim drugim životima već nekoliko puta bili MI.
Zašto me preplavljuje osjećaj da ćemo se uskoro vidjeti , da ćeš iznenada doći "helikopterom" kako si jednom rekao? Voljela bih da me osjećaj ne vara, da si već negdje na putu. Sjetila sam se kako je jednom negdje netko rekao kako nije važno da li je put kojim idemo prašnjav, kvrgav - bitno je da je obasjan suncem.A ti si moje obasjanje, ti si moje sunce, ti si moje najdraže..."tako mi nedostaješ...moje najdraže". Smijala bih se sada s tobom, plakala, šetala, ležala, šutjela, pričala svašta nešto, slušala tvoje riječi...
Razmišljaš li o klijeti naše prijateljice, tamo negdje oko Japetića, na Samoborskim bregima, vidiš li kao i ja nas dvoje uz svjetlost svijeća, neko ukusno jelo ( oboje smo gurmani ), bocu crnoga...stalno mi se ponavlja slika s one večere, lepinje, zapečenog graha,ražnjići i "ti si kriva što sam toliko pojeo".
Da li ti je svijetlo prejako, da malo priguši...reći ću joj. Volim te, toliko te volim Michelangelo. Htjela bih sada napisati tvoje prekrasno ime, ali ne mogu, mi smo tajna..."Women in love" B. Streisend- sada na mom radiju, zaljubljena žena, da- ja sam zaljubljena žena, ali ne samo zaljubljena, ja ...volim.Niz obraze teku suze. Bol u prsima. Jela bih blitvu, ribu, šetala uz more. Opsjedanje, ovo je opsjedanje trenutaka. Skok u maglu. Preskakanje stvarnosti, iluzija, trivijalnost života, bijeg uz Bosut, uz Dunav, bijeg do tebe. Zaplitanje,zaplitanje u sjećanja i trenutne doživljaje. Dođi, dođi jer danima sam postrojena u očekivanju.
Put do smrti nestvarno je lagan. Put do ljubavi težak u svojoj jednostavnosti.Zapetljala sam se u san. Kao katalog...lista me čovjek uz mene, a samo ti me smiješ i znaš čitati...za tebe nisam katalog..."lutka s naslovne strane" za tebe sam žena koja voli ribice, vino i čokoladne bananice...žena sam koja voli tebe...Michelangelo.

- 10:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #