inventura

petak, 12.11.2004.

:)))

nisam se izgubila... i necu prestat tipkat... malo mi se svasta izdogadjalo u zadnjih 7 dana...

sa liste sam napravila slijedece:
odradila sam fush za brata, sasila sam haljinu, procitala 3 knjige do pola (ja inace citam nekoliko istovremeno, ovisno o trenutnom raspolozenju), poslozila svoj portfolio... nije puno, izbjegla sam najgore - doktore. budem i to vec...
na poslu je prvo frendica koja je radila kao account dala otkaz, pa je tajnica postala instant- account, a setacica psa tajnica. ni jedna ni druga neznaju sta rade, tako da dobivam sve informacije krivo - radim svaki posao 2 do 3 puta ispocetka... onda se Bivsi razbolio, pa me zapao i sav njegov posao - dakle, radim otprilike za cetvero... svi su histericni i pickaramo se na svaku rijec. zivim na voltarenima i duplim kavama...
ali, sve to je kompletno nebitno -sa mdma izlaska u petak sam se vratila sa novim... deckom, recimo. i dogodilo se upravo onako kako cvilim zadnjih 6 mjeseci da treba biti - poljubio me i uzeo zdravo za gotovo da je to to. od tog trena razvdajamo se samo dok idemo na posao... jucer je izjavio da mora kupiti cetkicu za zube, da ima u mom stanu... nema vise Drugog. ali o tom drugi put. Susreta s Nesrecom Najdrazom se bojim, ali ne vise onako kao prije... mislim da sam se zaljubila... :)))

a sad zurim dalje, ceka me jos 100 stvari na poslu, a imam dejt veceras :)
- 16:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>