inventura

četvrtak, 02.09.2004.

i evo opet...

danas sam ekstremno lose volje... razlozi:
1. opet imam prokletu upalu sinusa (jedno 17ta ove godine - antibiotika sam popila u godinu dana vise nego neki ljudi cijeli zivot) - u zoru sam odradila pregled, ultrazvuk i uzimanje brisa (sa dugackom metalnom zicom koju ti gurnu u nosnicu valjda do mozga), dobila kutiju lijekova i moram se prijavit opet sutra
2. dosla na posao, docekao me bivsi koji se odlucio vratit (radili smo do prije nekih 7 mjeseci skupa) - sjedit ce samnom u sobi i iskamcio je vecu placu od mene. jebeno. otisao je kad mu je dopizdilo (a imali smo istu placu u to doba) i sad je nagradjen za svoj povratak (a vraca se jer je ostao bez novaca). mene nitko nista nije ni pitao. dapace, oni briju da je on otisao iz ciste dobrote, jer ja jadna, sjebana nisam mogla s njim dijelit isto radno mjesto. ono, on se povukao za moje dobro. sad sam ja valjda bolje, pa eto.... nas se dragi, najdrazi moze napokon vratiti! jej! hip hip hura! pustila sam suzu pred ekranom. i trazim drugi posao.
3. nemogu pronac nista literature za svoj zli diplomski, a sad ga kao, zbog novog posla, moram napisat u rekordnom roku.
4. placa jos nije sjela. vec 5 dana zivim sa 10 kuna. zadnja 2 tjedna kupujem sve, ukljucujuci cigarete na karticu. racuni se samo gomilaju ispred tastature. propustila sam jucer koncert u ksetu, jer nisam imala za kartu, a vise mi se ne da posudivat novce od nikog.
5. ono zlo iz predzadnjeg posta se vratilo - jucer je carrie u sex i grad lijepo rekla faci da on ima sesto culo i kad shvati da je ona sretna, evo ga da sve zajebe. tocno to. taman se pocnem druziti s nekim, zabavno mi je, veselim se porukama /pozivima i onda se on odjednom nacrta. zove 4-5 puta dnevno, dolazi k meni (jadnoj i bolesnoj), igra samnom playstation, gleda filmove, razgovara o tome kako sam, pokazuje mi neke slike, radi sendvice, koristi frazu "mi". igramo se sretne obitelji. svim silama se trudim ne popustiti ovaj put. ali u sebi pizdim. jer nisam karakter. i nemam mu snage rec da nema zasto dolazit.

za kraj stavljam 2 smijesna linka... da malo ublazim ovo sve od gore:
http://www.endor.org/leary - text showa denisa learya "no cure for cancer" - zabavno i za citat, a za gledat premijesno...
http://www.wulffmorgenthaler.com/ -superzabavan strip, svakodnevno novi. stavila sam se na mailing listu, da me bar nesto nasmije svaki dan kad dodem na posao...
- 15:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>