Venice queen...

utorak, 03.05.2005.

težak život nas umjetnika...

koja sam ja ljenčina postala....ma zapravo sam se too much muvala okolo i ne činila ništa korisno!
u mom studentskom živtu nema puno novih stvari....ma zapravo i ima!!! U Srijedu SAM IZGUBILA MOBITEL!!!!! - više nije potreban niti jedan dokaz više, da potvrdim svoju luzersko majistorstvo u gubljenju, lomljenju itd. stvari!!!!!!Stara mi je rekla kad mislim odrast i počet se brinuti za svoje stvari, a ja sam joj odgovorila:"Pa soba mi je uvik uredna!" - još uvijek tražim smisao u toj rečenici!hm?
i tako sam u sridu negdje posijala mobitel (a sve zbog moje drage Ivane koja me skupila da pođemo na pivu - a znanstveno je dokazano da naša piva uvik završi FESTIVALOM PIVE do jutarnjih sati!).
U četvrtak sam chillala i svratila do faxa. (MORAM POČET UČIT!)
U petak sam.....nemam pojma.spavala.
Zato sam u subotu zaružila s Tenom do 8 ujutro..........ne pitajte ništa.....nas dvi nemamo kraja....totalna neumjerenost!!!!
a onda je došla KRVAVA NEDJELJA i prvi maj......valjalo se dignut it beda i svratit do Jaruna na feštu s ludim istrijanima......Tena je nastavila piti, a ja sam ležala ispod stabla, malo se igrala baseball-la i u predvečer promatrala komarce kako mi se sheve na čelu (barem netko! :-) )I onda sam krepana došla u dom i čitavi ponedjeljak se oporavljala u krevetu.......
Sad kad sam sve ovo izdriblala pitam se - WHO CARES for this shit?????!!!!
- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>