ponedjeljak, 12.03.2007.

Santa Maria della Salute

I tako, krenem ja na još jedno upoznavanje. Uskočila sam u nove krpice i baš sam taj dan posjetila frizera. Dođem malo ranije, sjednem na klupicu, pripalim cigaretu, ubrzo i on dolazi. Šetamo obalom naše rijeke, slagali smo temu na temu, razgovor je tekao ugodno. Konačno netko s kime se može razgovarati. Sjeli smo na klupicu, pa počeli pretresati djetinjstvo, a one „prljave čarape“ smo vješto skrivali u ladicu. I nakon tog putovanja po djetinjstvu usudim se pitati „I što te još zanima?“, a on će smjelo „Zanima me kako se ljubiš“… Ajd, pristanem ja i na poljubac, koji nije bio toliko loš. Nastavio me gledati svojim krupnim očima, ne trepnuvši, ali nisam se vidjela u njegovim očima….Tada je uslijedio niz pitanja. Analni seks? Oralni seks? Kao u policiji, osjećala sam se da sam privedena zbog nekog kaznenog djela protiv spolne slobode i spolnog ćudoređa. FUJJJJ! Pao mi je u očima skroz, pogriješih još jednom, ali dobro, trebao mi je samo jedan sad da ga skužim. Nastavim ja s pitanjima….On će…Viđam se katkad s jednom curom, ali imala je vezu s profesorom od 42 godine, ujedno je i biseksualka, što me ne smeta (naravno)….Hej, mogu svršiti 7-8 puta u jednoj večeri. Ah, muški ego. To je meni sve bilo grozno, nije da sam cijepljena protiv romantike, ali naravno da i ona katkad treba, a ovo, previše svega, pomislih da sam konzervativna i to previše. Nakon ne znam ni ja koje pripaljene cigarete, prešli smo na Nietzchea i pretresli još nekoliko takvih sličnih tom „velikom umu“…Konačno, krenusmo i kući. Idući dan stižu putem sms-a stihovi pjesme Santa Maria della Salute, htio se naći samnom, a ja vješto petljam po pretincu „glupih izgovora“ i tako cijeli vikend. Lijepa je poezija, oplemenjuje čovjeka, ali u suštini, cure – ne padajte na lijepe riječi, kopajte duboko ispod površine. Takve smo mi žene, valjda zato uvijek i nosimo rašpice i pincete sa sobom…..


- 11:12| 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Free Website Counter
Get a Free Website Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Za sve one koji se žele javiti izvan svijeta blogera, evo mail: auris9@net.hr


msn: auris-9@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pogled unatrag
indigo
sanja
Rose And Butterfly
Grof V.
promatram, razmišljam
PROROK (!)
Lucy013
prilagodba na tijesnu kožu
I.M.
tonko
dr. Zloba Spasoje
Sa okusom soli
Crvena
Enantiodrom
Vitae...
Orator, -oris, m
marsijanka
diana11
Dream_Maker
bijeli koralj
Nemam pojma
| Samo reci istinu
Festina lente
catcherova odjavna špica
Snenost
aplles
Brunx
Little