Kontakt
inkconnection(at)gmail.com
Medicincka strana
Tattoo Safety
Alice
Cool Nurse

Tattoo Club

21.07.2006., petak

Nešto više o meni...

Možda bi ipak na početku bilo najbolje da se predstavim.
Eto danas već mogu reći da će mi ova godina biti jubilarna! 10 godina, možda nekima i ne zvuči puno ali da je malo, nije!
Kako sam se ja počeo baviti baš tetoviranjem, mnogi pitaju. E pa čisto slučajno.
Išao sam na dogovor sa prijateljem koji je imao dogovoren termin, znači na njegov dan-D, dogovoriti se oko
moje slike i kada će to biti. (Nisam ni slutio šta će se dogoditi).
I dok je veliki majstor tetovirao ja se nisam mogao suzdržati a da ne sugeriram neke promjene i poboljšanja na toj slici.
Inače vrlo dobro sam crtao još u pelenama...hehe.
...I tako u jednom trenutku majstor kaže ; "Pa zašto se ti ne bi okušao u tetoviranju?" Na što sam ja rekao; "Nema šanse!"
Dobar početak?!
Godinama nakon toga u strahu sam prihvaćao svaku novu tetovažu što me je uistinu nebrojeno puta skoro odgovorilo
od tog crtanja ali sada po nečijoj koži! E da, to je ta velika razlika, papir možeš bacit ali ne i nečiju ruku npr.
To je to što radi pritisak!
Tri godine nakon mog "slavnog" početka lagano je taj strah i pritisak izčeznuo...ha, i pomislih, pa to je sad to,
straha nema a ja sam ionako već sve naučio. (Koja glupost!)
Ni sanjao nisam da sam tek na početku vrlo dugog "putovanja" koje jos uvijek traje!
Naravno u to vrijeme sam radio sa mašinicom iz kućne izrade (Hand made), bojama koje i nisu baš za to i tako redom...
Ali u to vrijeme i sa informacijama kojima sam raspolagao i nije bilo tako loše. Mnogi su imali iste uvjete samo se nekolicina
mogla pohvaliti da posjeduje mašinicu nabavljenu negdje vani! Blago njima, govorio sam.
Proslo je još dosta vremena...
...i dođe dan kada idem u svoj najdraži šoping! Nova oprema! Mašinica, boje, ma sve redom.
Drugi put pomislih-to je to! Sad sve imam a i prakse mi ne nedostaje! (Nešto maja glupost nego prvi put ali još uvijek...glupost!)
Eto, i do današnjih dana se to ponavlja samo što više nema gluposti.
Kroz cijelo to "putovanje" morao sam savladati znaja o tehnici tetoviranja, principi rada mašinice, o sterilizaciji da i ne pričam (za to bi bio potreban jedan poseban post), o koži...toliko toga da mogu zaključiti da je potrebno mnogo godina dok se osnove ne savladaju.
Kroz narednih 6 mjeseci otvaram tattoo studio. Pa da se krene od tih osnova i dalje... :)
Možda je nekima ovaj post dugačak, nakima možda i kratak ali eto....sredina!



- 21:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tattoo-ovo nije moglo biti kraće
eXTReMe Tracker