My guitar wants to kill your Mama!

utorak, 14.08.2007.

Kad bog ode na godišnji i ostavi Titilandusa da upravlja svemirom (copyright:A.Kepple)

U jednom Francuskom erotskom filmu glumio je stari tužni Škot po imenu Dill.

Dill je bio zadihani, nervozni vozač koji je pregazio princezu Di...

...čini se da je neće oživjeti...

Što se mene tiče, izgubio sam mu pazuh u juhi Barbie žvakačih guma. On se naljutio zato kaj nisam maher za internet, kao ona dva tipa....

Btw, dal se prijatelji još emitiraju?

Al šta ako netto te ok stvari je samo lancem zavezana kriška? Možda je, možda nije, u svakom slučaju, ako vidite zippyja da vozi moj cd-rom, ne pričajte s mojom starom sivom nogom. Izgledalo je kao izmoždeni čovjek koji je bio na mojoj djeti od graha, a ko mu je kriv kaj nije imao litijske zube da pregrize hamburger.

"Ne zajaši te zmije iz moje noge!" Taj mi je naslov smrdio....

E, al ovo bi vas moglo baciti u nesvjest:

Ako video ostavi pola nakon čizme onda je gluplji od moje g.....(guzice)

Earth!
Fire!
EE!
Water!
Spleen!(kakva je to pičkasta gej moć: "Srce"?!?!)
And my axe!

"By your powers combined, I am Jesus H. Christ!"

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.