My guitar wants to kill your Mama!

srijeda, 13.12.2006.

Isus Haploidni Krist i Kronični umor

Vaš dragi neprežanljeni domaćin je danas usnio čudnu stvar...

Prvo da objasnimo kao je do sna došlo:

Nakon 16 sati sna(dakle, poslijepodne i naveče), prubudih se u 7.30, pomislim "Jebote.......zakasnit ću......" Na putu do škole kupim zadaćnicu, dođem u školu i vidim Ernesta kako bježi od žene iz knižare koja mu psuje mater i prijeti razrednikom(pritom ne mislim na to da drži profesora za noge i vitla njime kao batinom).

Dobro, rekoh ja dok sam trčao do svog razreda, barem znam gdje imam sat.
Provirih kroz vrata kabineta iz likovnog i nepoznata lica okrenuše se prema meni u vječnom pitanju "Koji kurac sad ovaj hoće?"

"Erm.....dobar dan....er...znate li gdje je Žanićka?"
"Tko?"
"Profesorica Žanić..."
"Rupa!"
"Hvala!"

Trk, kašnjenje...sjedam na mjesto i otvaram zadaćnicu......
Šok, buraz!
Prva strana: ime, prezime, razred, dakle klasična naslovna strana bilježnice
Druga strana: umjesto lista bijelog papira s crtama pojavi mi se jednojajčani blizanac prve strane!

Razmišljam o tome da tužim knjižaru.....

Pod odmorom liježem spavat. Kronični umor me obuzeo.....

Prilazi me mala beba s glavom Rowana Atkinsona (Crna Guja, za neobrazovane),i kaže mi ovo:
"Znaš li tko je Isusov tata?"
Prvo na što sam pomislio, bilo je Jan, ali prikaza je odmahnula glavom."
"Ne taj isus...."
"Bog, Otac", kažem ja.
Prikaza kimne glavom.
"Tako je! On je oplodio Mariju."
"Nije točno", odvratim ja, "Bog postoji samo na duhovnoj bazi, nema tjelesni oblik pa, prema tome, ni spermu. Što se tiče Duha Svetoga, on je samo pokrenuo Isusovo začeće, a nije oplodio jajnu stanicu na klasični način, tj. tako da nastane zigota od spermija i...."
"Što ti to govori?",prekine me prikaza.
"Er...započeh...duh sveti je napravljen od sperme?"
"Ne!", odgovori spodoba, "prisjeti se biologije!"
S grimasom neogodovanja na licu, počeo sam prekapati po pamćenju.
"Oplodna...oplodnja....ne..ne...ah evo ga! 'Pri oplodnji, stapaju se muška i ženska spolna stanica(obe haploidne) i tako nastaje zigota(koja je diploidna), koja ima kromosome(dakle i gensku uputu) oba roditelja......'"
Odjednom mi je sinulo...."
"Dakle...ako Isus...tj. njegova zigota..." započeo sam
Prikaza me ohrabrivala kimanjem glave.
"...ima samo jajnu stanicu, dakle, pola kromosoma....."
Razgoračih oči....

Isus je HAPLOIDAN?!?

Probudih se.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.