petak, 22.03.2019.

Friday Night

Friday night. Ne, ne citiram ti pjesmu onog lika koji je bio na American idolu (pogle ak nisi, vjeruj mi, upiši samo friday night American idol). Friday night. Za većinu to znači odlazak u birc, van u provod, napit se, povuć koju lajnu tuša i ne samo toga..
Ja sam eto ko i sva normalna svjetina lately, doma. U prevelikoj duxi i podrapanim tajicama, izgledam seksipilnije s ovom punđicom od čupave kose, podočnjacima i naočalama, neg bilo koja Kim Kardašijan; pišem blog i čekam svog muškarca da se vrati iz teretane da idemo gledat Prision break. Narajcala sam se opet na tu seriju, tek sad kad ju ovak starija gledam kužim poantu, kad je tek izašla sam bila prebalava da bi kužila kaj se događa, bitno da je Wentworth Miller bio zgodan. Sad kad sam starija kužim i poantu priče a i da je Wentworth Miller gay.

Boli me glava i imala sam naporan tjedan na poslu pa sam počela razmišljat o godišnjem. Što nas dovodi do činjenice da ja sa svoje 24 godine nikad nisam bila izvan granica lijepe naše!
A tu nastupate vi.
Svaki prijedlog je dobrodošao. Di ste bili, di se isplati otić, di je najjeftinije, di da tražim putovanja na netu, avionske karte, di je dobra hrana, di ima kaj za vidjet.. Znači nebitno je dal mi predlažete Kinu il Sloveniju, svaki prijedlog je dobrodošao. Jedino mi je bitno to da mi je limit max 2500kn za prijevoz+hotel.
Veselim se čut vaše prijedloge :)

#wannabeTravelBlogger #Ibuprofen

- 21:01 - komentari (11) - print - Friday Night -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.