nikad dosta

petak, 09.06.2006.

više nikad ne idem

NIKAD VIŠE.
Ma kakvo razmišljanje?!
Kakvo odmaranje?!
Od čega?Od žderanja?!
Daj,molim te.

Neću ništa govorit o tome kako je prošlo moje izbivanje.
Na vagu neću stat ni u ludilu,to je sve što mogu reć.

Danas-doručak po volji,ali ne puno,kasnije ak sam baš tak gladna malo voća ili zelene salate
Subota-doručak po volji,ručak samo povrće
Nedjelja-samo ručak,i to povrće
Ponedjeljak-ništa
Utorak-salata/voće
Srijeda-ne preko 800 kcal.

U četvrtak počinjem sa strogim režimom koji će trajat oko 3 tjedna.Planiram izgubiti barem 5 kg,to je najmanje.
Složila sam ogroman,detaljan plan vježbanja i dijete,pa mi se neda sad sve prepisivat,al ukratko:
-samo voće, povrće i bijelo meso,al ne preko 500 kcal.
-ništa nakon 17 h
-bar 2 l vode
-vježbanje ujutro i navečer,al ne uobičajeno istezuckanje,nego pravo preznojavanje

Ima još puno detalja,al uglavnom,shvatili ste bit.

Škola je super,imam same petice.

Happy sam,skoro cijelo ljeto sam na moru...
Zato kad počnu praznici samo red,rad i disciplina!

IDEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!kiss

09.06.2006. u 08:27 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

tri,dva,jedan...

Dosta mi je...Jedva da sam na pola puta do tridesete godine,a već sam isprobala više toga nego što će većina tokom cijelog života.Ne drogiram se,da odmah razjasnimo.Prestala sam pušiti.Ponekad se naroljam.Nisam nešto čudna,jednostavno sam u pubertetu.Ništa mi ne paše i sve mi smeta.Imam komplekse vezane uz težinu.Ovaj blog je uglavnom o tome.

visina=165 cm(narasla sam!)
sadašnja težina=62 kg(ZNAM...)
ŽELIM=45 kg

imala sam-69 kg(ali to je bilo prije,i više nije i nikad neće biti)

godine=15

*moje slike:
datum posta u kojem su objavljene:
°12.5.2006.
°15.5.2006.*

ČITAJ

Ovo je blog pro-ana sadržaja.Za one koji
ne znaju šta to je ili to osuđuju,moj savjet
ja da odmah napuste blog.Ja vama ne pametujem,
nemojte ni vi meni.Svatko ima svoj način na
koji se uništava ili koji ga ispunjava.
Ovo je moj.