nikad dosta

utorak, 06.06.2006.

PLEASE DON´T LEAVE ME...NEVER...

Dolazim kući,mrtva umorna...
Penjem se po stepenicama,ulazim u sobu,bacam torbu...
Rušim sve sa ormara,liježem na krevet...
Okrenem se na trbuh,zabijem glavu u jastuk,ne mislim na ništa...
Okrenem se na leđa,zurim u strop,minute prolaze...
Tišina,mir,spokoj...I jedna tiha,neprimjetna suza...

Tako sam prokleto slaba...
Vrtim se u krug,neprestano...
Nema izlaza,nema pomaka,sve propada,sve ostaje na istom,ništa nije kako treba biti...
A ja se trudim,zbilja se trudim...
Ma šta lažem,ne trudim se uopće...

Čekam dan kad će sve biti savršeno...
Zašto ne dolazi?!

Idem...
Idem se odmoriti od svega,od sebe same...
Idem...
Ali samo nakratko,jer ne zaslužujem nikakav duži odmor...
Pustit ću mozak na pašu,razmisiliti(ili ne),a onda sam ponovo tu...
Jača nego ikad...

06.06.2006. u 08:48 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

tri,dva,jedan...

Dosta mi je...Jedva da sam na pola puta do tridesete godine,a već sam isprobala više toga nego što će većina tokom cijelog života.Ne drogiram se,da odmah razjasnimo.Prestala sam pušiti.Ponekad se naroljam.Nisam nešto čudna,jednostavno sam u pubertetu.Ništa mi ne paše i sve mi smeta.Imam komplekse vezane uz težinu.Ovaj blog je uglavnom o tome.

visina=165 cm(narasla sam!)
sadašnja težina=62 kg(ZNAM...)
ŽELIM=45 kg

imala sam-69 kg(ali to je bilo prije,i više nije i nikad neće biti)

godine=15

*moje slike:
datum posta u kojem su objavljene:
°12.5.2006.
°15.5.2006.*

ČITAJ

Ovo je blog pro-ana sadržaja.Za one koji
ne znaju šta to je ili to osuđuju,moj savjet
ja da odmah napuste blog.Ja vama ne pametujem,
nemojte ni vi meni.Svatko ima svoj način na
koji se uništava ili koji ga ispunjava.
Ovo je moj.