Netlog - +++METAL JE ZAKON+++ - Blog.hr

07.08.2008. / četvrtak

Netlog

Ova gore stvar je zgodna, otvorio sam ju i vidi već sam našišao hrpu toga na njega, imam svoj klan i pridružen sam još dvama, ima fakat zgodnih stvari odite i posjetite me na http://en.netlog.com/sima9366 i zabavite se malo.
Eh a sad o mojim jadima evo ovo će se ćiniti glupo ali meni nije prvo ispilmo kojih 20 metara drva i onda ajmo nosi trpaj i slaži (kvragu zašto ja), a potom drugi dan ajmo nbrat jabuka (ajd dobro), i naberemo mi jedne tačke i jednu poveču košaru, dođem kući, ajmo to očistiti (što sam ja skrivio). zasad je ovaj tjedan loše krenuo, ali bar sam nabavio orginalni album od AC-DC Highway To Hell, ("malo" je stariji), i pogodite što nije na cd-u, nego već na gramafonskoj ploći (zgodno), pa sam svojima pokupio gramafon koji još funkcionira i najveći zvučnik što sam mogao naći kod kuće (dosta je velik kuča se trese), i planiram nabaviti i ostale albume na poločama ako tko mi u tome može pomoć neka se javi. pozz

- 16:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Get your own Chat Box! Go Large!

Created by Crazyprofile.com

Free flash games download online