Black And White


Zaljubiti se ne znaci voljeti. Čovjek se može zaljubiti i mržeći

Image Hosted by ImageShack.us


Novi tjedan je započeosretan, a sa njime i obaveze. Ne žalim sesmijeh. Zapravo baš uživam ovih danayessretan. Ovo mi je bio najluđi vikend do sadayesdead. Ajme kako je bio buranzujozuboyes ( heheherofl, VELIKI pozz Iviwavemah) i naravno ekipimahwave (Tei, Lari, Chiari, Teresi, Dariu i Davoru) koju sam fotografiralasmijeh i sa kojima sam pogledala ZAKONthumbup film - MOON CHILDthumbup.

Već danima razmišljam o tome da napišem novi postyes, i evo danas uhvatih malo vremenasretan...

Image Hosted by ImageShack.us


Danas u školi mi je frendica Klarawavemah iz razreda pokazala knjigu o meksičkoj umjetnici Fridi Kahloyes. Ona je bila umjetnica, kako bi ja rekla, novijeg doba( meni se čini oko 1938.g)... Iskreno, nisam ljubitelj tog modernog slikarstva ali mislim da njene slike imaju dublju porukuyeseek
I tako ja listam i naiđem na stvarno (ludbolesnelud) malo drugačije smijehslike...
Hmmmnaughty... Evo pogledajte:

Image Hosted by ImageShack.us

ludzaliven

Image Hosted by ImageShack.us

zaliventhumbup

Image Hosted by ImageShack.us

ludsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

bangsmijehzaliven

Frida Kahlo je rođena 1907 u Mexico Cityju. Otac joj je slavni fotograf :cerek Guillermo koji je rodom iz njemačke.(pa je zbog toga bila i u meksičkoj komunističkoj strancinamcor). Završila je National Preparatory Schoolthumbup, najprestižniju edukativnu instituciju u Meksikusretan.
1925. godine, Kahlo preživljava tešku saobraćajnu nesrećutuzan, u kojoj joj je nastradala desna noga i pelvis. Posljedica nesreće je da nije mogla imati djececry.
Sljedeće godine, naslikala je svoj prvi portretyes, poslije čega je slijedila velika serija slikasretan. 1928. godine je srela Diega Riverucerek sa kojim se je i vjenčala.smijeh

1930.g. Rivera je imao izložbu u New Yorku u Museum of Modern Art thumbup:.
1935.g. po povratku u Meksiko, Rivera se upušta u aferu sa Fridinom mlađom sestromzalivenludno, Dok je Frida imala aferu sa ruskim revolucionarem, Lavom Trockimludno.
1938.g. Andre Bretona joj ponudi izložbu u modnom Julian Levy Gallery u New Yorkuthumbup, gdje je izložba bila pravi uspjeh i prodano je više od pola slika.smijeh
Kahlo dobiva mnogobrojne odzive i pohvale, uključujući Picassa i Kandinskog.yesyes
Frida Kahlo umire 13. 7. 1954. u Coyoacán (Casa Azul), 7 dana poslije njenog 47-og rođendananocry. Ovo je napisala u svom dnevniku par dana prije svoje smrti : "Nadam se da je odlaženje ugodno i nadam se da se više nikad neću vratiti." eek
Nakon njezine smrti, Fridini autoportreti su prodani i više od 6 mil. dolara.eek
Frida je jako voljela umjetnost i marila je za nju. Njene slike pokazuju patnju za vrijeme njenog života ali i mnogo više...

Nadam se da je bilo zanimljivo.thumbup Javim se sljedeći tjedan sa novim postom.yes
Uživajte, zabavljajte se i naravno učitebang...I ostavite mi koji komentar.smijeh


By: ludMidnight Temptresslud


17.09.2007. u 16:27 | K | 20 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Samo jedno mjesto jedne osobe koju liječi inspiracija i umjetnost. I njezine fotografije...


E - mail : midnight_temptress@net.hr
MSN - midnight_temptress@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us





Moj Banner, kopirajte ga na svoj blog, ako želitedead

sting-fields of go...



Evo Par dobrih Blogova

Iva - bivša cimerica sa bloga i super frendicathumbupsmijeh

Klara, cura sa kojom volim igrati šahsmijeh

Antonela- Ona stvarno voli čokoladunjami

Ines - Ipak je otvorila blog, frendica i bivša susjedathumbupsmijehmah


Martin - frend iz razreda, ili ga voliš ili ga ne volišsmijehsmokin

Marin - Metallica fan, super dečkosmokinsmijehsretan

Head Against The Sky - lijepi postevi, ne znam, baš mi je lijep blog

Penny Lane - jako optimistična i vesela cura, ljudi bi trebali biti više poput njeyessretanthumbup

D.W. - ponekad smo izgubljeni u tami, ali znam da ćeš pronaći svjetloyes

Ona je našla mene, nice blog i postevi

Alice Murdercute - novi blog, dizajn i nova ona

Matej - frend iz razreda i njegov blog o klasičnoj glazbiwavenut

bodyelectric - cura iz ZG, umjetnicasmijehmahthumbup

Freedom Of Heart - trenutno ne piše blog :(

Roby - glazbenik i umjetnikthumbup

Svetić - obožava AC/DC, ne mogu mu ostaviti komentarwinkheadbangsmijeh

Svetić - blog o AC/DC bendusmijehthumbupmah

Također jedna Anamarija iz razredadeadsmijehmah

Killer, hehe, Anamarija iz razredasretanyesdead

Sandra - cura iz razreda, vječno sretnasmijehmahwavethumbup

Night - predivne fotografije...eekeekeekeek

Blog mog razredaeekludludludludlud


Par dobrih WEB Stranica za posjetiti

HTML i CSS tutoriali

SMAJLIĆI za MSN ili blog ili što već želite

FF XIII - novi Final Fantasysmijehsmijehthumbup

Final Fantasy Offical Website

Ovdje možete naći cool stvari za vaš photoshop

Radio Blog

Imageshack

Lyrics za blogthumbup

Linkin Park associationthumbup

Glazba za blog - praktično i jednostavno za staviti

Iron Maiden Offical Websitethumbup

You Tubethumbup

Ovdje možete naći super dizajn za blogthumbup

Ime: Anamarija(odavno je zaboravljeno-zovu me Ami)
Nick: Midnight Temptress
Godine : 17
Hobiji: umjetnost, najviše fotografija i naravno veslanje(odustala sam zbog povrede) ,nedavno sam započela sa tenisom
Zanimanje: idem u školu- likovna umjetnost i dizajn, grafički dizajner
Frendovi- nemam ih puno( mislim na prave frendove a ne na ekipu ili sl.) , ali ih poštujem i vjerujem im....
U slobodno vrijeme: Razmišljam i samo dišem
Mjuza : Rock i luda sam za soundtrack glazbom( iz filmova...) i klasiku.

Volim: frendove(odnosi se na prave frendove), ljude koji poštuju druge, mjuzu,umjetnost,se smijati,slatko(nažalost preeviše),narančastu i plavu boju, čitati, svoj fotoaparat,istočnjačku filozofiju, coca colu( nažalost previše),svoj mobitel,yogu, fotografiju,veslanje,crtati,svoj Mp4 player,dizajn,knjige,krevet,engleski jezik,photoshop,lyrics, Englesku, Egipat, dagnje, e-mail,prirodu,utorak,download...

Ne volim: mrziti, kišu, matematiku,alkohol,rasizam,nacizam,
cajke,corel,
hrvatski(kao predmet u školi),slikati ,loše horore,ljude koji nikako da shvate da je vrijeme da odrastu,drogu,novac ,promet, žabe,četvrtak,kada mi budilica zvoni u šest ujutro,ribolov, kada se naživciram, kada previše brinem, kada sam bezvoljna, kada me diraju sitnice(iako za mene ne postoje sitnice, već samo neljudski činovi)


Kraj

Moje tijelo nikako da uvene...
Ostavljajući samo mene da živim
Pored puta da se smijem i da trčim....
Ostavljajući samo tijelo da vene

Biti slobodna poput snažnoga vjetra...
Samo biti energija poput vjetra...

U noći nestat poput sunca i svjetla....
U danu se pojavit poput pčela...

I na putu stoje oni poput roba...
U svom tijelu čekajući Boga...

Samo trčim i ležim u tom kraju
Uz Vodu što me rastužuje i slika
Poput pijeska i mojih koraka
Što bilježe mene u tom bolesnom kraju....

design by Spuky