Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 11.05.2006., četvrtak

Za naše grijehe probodoše Njega, za opačine naše Njega satriješe. Izaija 53:5

Koji smo mi sretnici!! Sretnici smo zato što nismo mi oni koji trpe zbog naših grijeha, već je Isus to učinio umjesto nas. On je trpio kako bismo mi imali mir-nezasluženi mir. Nezaslužen je zato što mi nismo učinili baš ništa kako bi došli do tog mira, drugima riječima-taj mir nam je poklonjen od samoga Boga kroz Njegova Sina Isusa Krista. Oslobođeni smo velikog tereta. Naš slabi um ne može shvatiti težinu tog tereta. Izbjegli smo takvu patnju da je to nepojmljivo. A sve zato što je Isus propatio umjesto nas. On je trpio ono što bismo mi trebali trpiti, i, što je najbolje, On je to podnosio, što mi sigurno ne bi uspjeli. On je zadobio naše rane, bio je bičevan našim grijesima, naš grijeh Ga je razapeo na križ. Božja milost nas je spasila. Stvarno Mu trebamo biti zahvalni!

- 21:03 - ovdje klikneš da komentiraš (4) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv