. . . ik & ea . . .

utorak, 11.07.2006.

Nikad neću biti kap kad mogu biti slap…

Podsjeća me na nešto. Nešto meko, plišano, s okusom mentola, mirisom pohlepe i australskih dolara. O da. Takav je on…

Tražim pravu riječ za to.
Ali istu ne pronalazim. Ne.
Gledam ali ne vidim. Slušam ali ne čujem. Razmišljam i otupljujem se…
Ok. Kako hoćeš.

Mmmmmm... Okus votke-nekog žutog soka... Miris duhana, odjećaj hladnoće, zvuk Urbanovih nota...
Mmmmmm... Savršenstvo...


Image Hosted by ImageShack.us
by Jedan Dundo

...

Upravo je Heroj počeo svirati u pozadini.
Pokraj mene čaša neispijena soka od naranče. Đuro bi rekao čaša je puna. Njemu je i poraz pobjeda. Ali ne. Budimo realni. Ne ignorirajno istinu…
Heroj još uvjek trubi svoju. Kad si kupin novi Siddhartin cede nitko mi neće ravan bit, a ja ću napokon doći na svoje...

Sjest ću u svoj bibiiiiii i odjurit tamo gdje sumrat krilom dotiče more. Leći ću na klupicu i zamišljati te u svojemu društvu. Iz torbe izbadit ću kutiju plavog Waltera i onako protestno je zgniječit. Nek se se raspe po meni. Nije me briga. Onda ću uključit mobitel i izbrisati tvoj broj. Jer više mi ne trebaš fizički...
...

O, kako ne spomenuti Teslu. Happy birthday stari!!
Želim bit poput tebe. Znaš... Baš si mi onako fora. Neki te zove genijem. A neki zanesenim osobenjakom. Hm... Meni si ti bio pravi čovjek na pravome mjestu i u pravo vrijeme.
Ok, neću te sad hvalit. O ne. Samo su reći... Divim ti se *sramežljivo trepće okicama*.

a) tvoj lik vezan je za mnogo segmenata moga života.
b) teleportiranje mi golica maštu.
c) pare ti nisu bile važne.
d) bio si svoj.

Želim biti Nikola Tesla, ma koji Einstein. Ma koji neznam ni ja koji???
Želim biti Heroj koji će promijenit baš čitavi svijet! Baš kao što je to bio NT...


ea

- 00:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #