Što slušam ? - studeni 2014.

ponedjeljak , 03.11.2014.

U, dva tjedna nisam ništa stavio gore.

Proklet bijo da sam.

Ermh, pošto je početak mjeseca, moram staviti svoj glazbeni ukus od studenog tj. nove/stare pjesme koje sam pronašao sveposvuda. Počeo sam slušati mnogo starih balkanskih hitova, a dosta stranih uzimam također u obzir. Prvo ću krenuti s naškim pjesmama.



Možete čuti bas-dionicu na početku, koju definitivno obožavam. Vatra postaje sve bolja i bolja, a nisu mogli promašiti što se tiče suradnje s Urbanom. Urban je vrh. Imali su i verziju na Porinu 2012. ima negdje video...




Jesam li stavio ovu pjesmu u listopad? Jer ju slušam neko dugo vrijeme. Otkrio sam ih nedavno, ali mi je pjesma poznata. Ne sviđa mi se nijedna studio verzija, live verzije su im žešće i "cjepačine", rečeno. Jelići jednostavno dominiraju na gitarama, a jednostavan i brz bubanj ih odlično prati. Ne moram ni govoriti što dobite križanjem svega toga - jednu ovakavu pjesmu. Oni su tu pjesmu kompletno preradili, nijedan akord nije isti.



Iako nikad nisam rekao, tekst ove pjesme mi je najdraži tekst bilo koje pjesme od 2008. Još uvijek drži titulu, tako melankolična i depresivna balada. Mnogo je govorkanja da je tema djevojka koja je pobacila (imala abortus), no tu bi želio čuti vaše mišljenje. Nevjerojatna pjesma u svakom pogledu.

Bend za koji već prije znam, a sad sam ga počeo slušati je Kom3dija, koja ima mnogo etno prerađenih pjesama u sebi, nisu loši.





Cure je vrlo naočit i čudan bend, no takav sam otprilike i ja, pa mi se omilio srcu...



Apsolutni favorit studenoga mi je ovaj perspektivan bend, nisam ga još vidio uživo, proklet bijo da sam što nisam ranije išao na Porcijunkulovo 2013.



White Stripesima nikad ne mogu odoliti, pa tako ni sada.



Bez obzira kako vam čudan ovaj cover bio, priznajte da nisu nikako loši u instrumentima.



...ili ovaj cover...



Queen mi se opet počeo sviđati zbog svoje veličanstvenosti...Radio Ga Ga, pogledajte sve te ruke u zraku! (izvedeno na moj rođendan)



Također vrhunska pjesma, prije nego su postali sranje.



..i 80-te, koje apsolutno obožavam...






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.