Što slušam? - listopad 2014.

ponedjeljak , 13.10.2014.

Već je bilo i vrijeme za još jedan dio o mojim glazbenim ukusima, tj. o pjesmama koje vam preporučam, a ja ih sam slušam.

U moju plejlistu (link vam je ovdje) nisam dodao mnogo pjesama, jer sam ih sviju 500 spucao u nekoliko tjedana, a jedan dio pjesama mi se sad sviđa, pa onda drugi, pa treći...i tako u krug. No, bez obzira na glazbenu blokadu, odlučio sam vam konačno reći što slušam, te vam dati konkretne prijedloge za slušanje. Naravno, u komentare možete ispucati svoje mišljenje, reći što želite, tako dugo dok nije spam. Mrzim spam.

(poželjno je za zagrijavanje pročitati ovaj post, makar znam da vi ne spamate i ne stavljate glupe komentare)

Pa, idemo u novu potragu za pjesmama.

Prvo što ću vam otkriti je "Every Breath You Take", legendarna pjesma Policea, no verzije uživo su im uvijek bolje, superiornije i veličanstvenije, no, čini se da su s godinama sve bolji, 2008. je bio ovaj koncert, povodom 30. godišnjice osnovanja benda (zapravo, tu je bila cijela turneja), ali, verzija u Japanu je bila daleko najbolja.




Njemački duo Milky Chance je donio zanimljivu folktronica pjesmu, koja je idealna poskočica/veselica za ljeto. Iako bi ljudi pomislili da govorim o pjesmi napisanoj istarskom ljestvicom, pjesma je jako, jako dobra, ritmična, a i jednostavna za naučiti se na gitari. Idealna pjesma za šarmirati cure,i onda dobiti katastrofalan odbijanac tipa "SORI, DEČKO, NISI TI MOJ TIP", ili emocionalna sra*a poput "Mi nismo stvoreni jedno za drugo." Ali vrijedi pokušati.




Onda sljedi surf punk pjesma, koja ima predivan spot, nostalgično podsjeća na vremena u kojem se živjelo jednostavnije, uz mnogo cigareta, propaganda i tajnih projekta CIA-e. Nevjerojatna pjesma s jednostavnom strukturom, šteta što nije postala velika, ima perspektive. Bubnjar ovoga benda je inače, sin Billiea Joea Armstronga, frontmena Green Daya.




Zbog vremena, koje je više ljetno nego jesensko, sam počeo i slušati ljetne. Disc jockey (DJ) Avicii, Šveđanin ima ovu odličnu obradu Flo Ride. Pjesma mi je odlična, tijekom slušanja možete samo reći "Carpe diem".




Tu je i bezvremenska rock balada, neki je zovu lošom kopijom pjesme "Stairway To Heaven", no pjesme se potpuno razlikuju po strukturi, i značenju.




Ovdje su i pjesme koje ne trebaju neki specijalni talent za sviranje, pjevanje i općenito interpretiranje njih, ali su u svakom slučaju dobre. Dajte im šansu!





Čarobna svirka BB Kinga s Lucille. Lucille je njegova gitara. Ovako BB King svira i danas, 21 godinu od ovoga festivala. Čovjek je izgradio posebnu karijeru, pogotovo zbog stila gitare i glasa. A, tu još i pažnju zaslužuje bend, koji ga odlično nadopunjava.




Ovo mi je najbolji video Keitha Richardsa. I Sheryl Crow. I njih dvoje zajedno. Pogledajte tu energičnost. Keith Richards stvarno ovdje izgleda kao majmun s artritisom. :D





Ovo ne bi bile sve pjesme, ali možda ću koju nadodati u komentarima, ali ovo trenutno slušam. I mislim da je dobro, bez obzira što se moj stil malo poPOPularizirao, no, mislim da mi se počeo sviđati indie, pa će za studeni vjerojatno biti indie.

Hvala na čitanju.

Bog vas blagoslovio.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.