travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (4)
Travanj 2012 (11)

prolazi još jedan dan...

Prošlost me ne ostavlja na miru. A ni ja ju ne mogu ostaviti. I zato te čuvam tu negdje u svojoj glavi,uzimajući s vremena na vrijeme dovoljnu količinu uspomena na tebe. Dovoljno da me drži živom.I tako uzimam snagu za još jedan dan,bez tebe.

Ti znaš.

Samo oni koji se rastanu poljupcem mogu se ponovo sastati, jednom i negdje...

Izmicalo je od početka. Uvijek za korak. - I šta sad? Čitav život ćemo ostati na tom koraku?

29.04.2012., nedjelja

Moje nebo

Možda ne znam kako uživati u pjesmama od kad ih ne dijelim s tobom, možda ne znam ni plakati ako ne plačem zbog tebe, zasigurno ne znam voljeti ako ne volim tebe...ali jedno sigurno znam, dani tako bezobrazno prolaze i kao umišljeni zlikovci ne mare za nas koji očajnički želimo zaustaviti vrijeme. Strah me. Da ti dani odnose moje sve...Kako sačuvati nešto na tom brzom autoputu života gdje mjeseci jure u najbržem traku, a tjedni prolete, doslovno, oni valjda prometuju zračnim prometom. Dani su toliko brzi da se niti ne zna kojim putem oni putuju. Uglavnom, odlaze i odnose nas. Čuvam nas u svakom treptaju, u svakom pogledu k nečem dragom, poput neba, mjeseca, psa, tihog uličnog svirača, djeteta na ljuljački, usamljenih klupica u starom gradu, cvijeća...Čuvam te i u mislima i dnevnom maštanju, a o snovima da i ne govorim. Ali, iskreno ne znam tko će dobiti bitku u ovom sukobu mene i Vremena. Ali ti znaš da sam tvrdoglava, borit ću se do kraja. Javno priznajem da ne mogu bez tebe.