tobić tobić idol mladih

24.02.2006., petak

horoskop rešenja

OVAN
Nekoliko nevinašaca sa roze trakom oko glave naduvaće srećkaste mehurove sapunice svuda oko vas, utom uleće traktor, pakuju ih u prikolicu i voze, voze, voze, po tom svetu lepom.

BIK
I kad vam na vrata zakucaju, ma šta zakucaju, zalupaju nogom kao poslednje sivonje, nedaće ušuškanih zala ljudi kojima verovaste, ostajte pribrani, da ne oberete zimski bostan!

BLIZANCI
Svaki ja koji se ikad pojavio u istoriji ljudi meni nalik, može ti predočiti da svaki ti koji trenutno boravi na zemljinoj ploči što je mace nose (a ne kornjača) je divniji od sebe sama!

RAK
Auspuhoidna teleta zatulila bi tu srećnozovnu beskonačnost, ali ti znaš da život je lepota, sloboda i nizost događaja za koje ne da vredi živeti nego ne treba ni štedeti život kao takav.

LAV
Istrčite na ulicu (onako u papučama) i zavrištite iz sveg glasa: »Ja sam radostan, ja sam srećan, ja sam nesnosno berićetan!« i tako i biće. A za ono nebiće što pretišće šut u vugla, džš!

DEVICA
Znajte da: Tobić je model & hiz lukin' gud. Aj so himona kaverz ov a magazins,! His hez a big sakses, aj wond tu mit him agen, tralalala la la la lalala... tralalala la la la lalala...

VAGA
Čujte i počujte, daje se na znanje, čitaoci (ili oni zvirači koji se kao gade) Kurira daje se na znanje (ako nećete, ponuđen ko počašćen) da: Tobić je robot, na katori a iđu! Aha, jeste!

ŠKORPIJA
Plakaćete u sebi, a duša će natapati nadfotosintenzirane zvezde koje vas žuljaju u t.t.i.m. patičicama iz kojih će se rađati najžovijalnije sudbine odabranih koje vi doživeti nećete!

STRELAC
Sa brljivim osmejem na licu sećamo se vremena kad smo pušili jedini »pravi« Gorki list i gorke suze Lili Marlen. Pih, kako čovek nekad može biti zaluđen... Divno je opet biti razdragan.

JARAC
Zvezde za koje se činilo da će danas da se sretnu u najdivnijoj konstelaciji bupnule su dole kao pokušavajuće šetajuća beba neka, ali neka, neko sreću poželeo je, vi u njoj pa baš ste!

VODOLIJA
Idi tri ulice na sever te skreni u prvu desno (ona jednosmerna). Ja sam onaj sa šarenom kapom. Rešenje i divnoće ti spremam! Ne veruješ? Ma, puši, bre! Ko te jebe kad si ždrebe...

RIBE
Danas ćete se poljubiti prvi put u životu. Malo smotano, poprilično spontano, sa onom divnom prvopoljubačkom aromom glukomom. Šta li ste čekali do sad. Ne, ne, ovo vam je prvi put.
- 06:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

obavezne destiNacije

nečuveno!

naši nobelovci

prvi srpski manga strip