četvrtak, 23.11.2006.

Politička idemisenegde poema


Ja ne znam ništa o politici.
Ali čitam NIN.
Iz jednog prostog razloga. Porodičnog gena.
Petak je bio dan kada se kupovao Politik zabavnik i NIN.
Stoga.
Ja ne znam ništa o politici.
I ne znam zašto čitam NIN.

Ja ne znam kako izgledaju sadržaji dnevnih vesti online.
Ali dobro zapazim promene templeta.

Ja ne znam ništa o diplomatiji.
A dobih jednom kompliment:
"Samo jedno me buni, da li je diplomatija izmišljena pre ili posle tebe".
Ipak je to rečenica izgovorena od strane muških punih jaja, koja isto tako ne znaju ama baš ništa o diplomatiji.
A jes lep kompliment.
I ne znam ništa o njemu.

Ja ne znam zašto se glasa.
A imam glas.
I to odličan ako treba da vam se dozove neko u masi.
EXIT-u npr. Dokazano uspevam da nadjačam mnogo decibela.
Ali ne znam zašto se glasa.

Ja ne gledam TV.
A posedujem isti.
Ne znam zašto ga posedujem.
Zarad prašine odličan.

Ja ne znam da li je u ovoj zemlji sad neko sranje.
Ili je kao dobro.

Znam da mi se ide negde.
Uvek.
I to nema veze sa politikom.
Čisto gen.
Ko onaj sa Zabavnikom.

S toga.
Ja ne znam zašto mi se ide negde.
- 19:39 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<