subota, 03.06.2006.

Merenje


Dokona subota ne dokonih ljudi. Sve aktivnosti na kiseoniku otkazane, pa se druženje obavlja na starom i dobrom mestu. Kućnom ateljeu. Danas extra vlažnom. Patnja oko izbora garderobe za slikanje. Jer:

1- Imam dve vrste krpica (krpa, komada...) u ormaru. U jednoj se prljam (ili delujem drugima prljavo:), a u drugoj se "šepurim".
2- Ta druga šepureća postane pre ili kasnije umazana. Ako ne razmišljam.

Prednost takve podeljenosti je što vrlo lako opravdam (sebi) kupovinu novih, jer sam one super-crne-lone opet umazala dok sam "samo nešto malo popravljala".

Slikanje. Sa glavoboljom. Sa manjkom sna od prethodne noći. I noći pre. Sa ćelijama u meni koje štrajkuju sa transparentom: kretenu, hoćemo redovnu dozu sna, sexa i alkohola! Sa telefonom koji je off. Sa muzikom koja je već elementarni sastojak čak i onih ćelija koje se bune. Biološka ravan.

Pomeri ovo levo. Stavi ovo malo desno. A zašto? Gde mi je ona mala crna četkica? Moram da dokupim još onog plavog pigmenta. Do jaja je. E da nisam preslikala juče ovaj deo, sad bi bilo super. Jebem ti...opet mi pikavac upao u teglu sa vodom...
Standardna pitanja i autokomunikacija u toku "malanja"...kako to već moderno zove moj otac.

Nisam rekla ali moram.
Svi oni vodiči koje pročitate pre raznih izložbi (nekad i posle ako kasnite) ne važe! Jer:

1- Nema šanse da se ovo moje krivo nasađeno i apstraktno drvo može povezati sa bilo kojom filozofijom i istinama, jer jedini razlog što je prisutno je nekoliko pijanstava ispod istog. Vrlo sentimentalnih rakija.
2- Tamo neka crvena fleka, nije ni u kakvoj ravnoteži sa tim drvetom, jer samo ja znam da su to crvene gaće na žute tufne. Što? Bilo mi smešno. Da muške gaće budu crvene. Pa ne na bele, nego baš na žute tufne. Vrlo prosto.
3- Je crvena pozadina, koja je ostala od slučajnog podslikavanja postala zalazak sunca. Eto tako. Svidelo mi se da moje drvo i pijanstvo ispod njega bude na toplom. A i suve gaće u svemu tome.
4- Ono tamo gore ćoškasto nije: JAKA DIJAGONALA KOJA SVOJOM DEBLJINOM LINIJE DRŽI CELU KOMPOZICIJU I DAJE JOJ NEVEROVATAN ODNOS I MIR. Ne!!! Samo plast sena koje sam volela kao dete. I miris istog.
5- Klupa ispod drveta nije splet apstraktnih i dinamičnih linija, nego jedna klupa na kojoj volim da sedim i gledam svoje pružene noge.

...i mogu ja tako do tačke milion.

Možda i ne moram. Niko ne čita kataloge. Jer:

1- Jedna trećina je svakako došla zato što bi trebalo doći na izložbu. Tu ima socijalne kurtoazije i rodbine.
2- Druga trećina su kolege, koje ne znam zašto i dolaze, jer odavno znaju kako izgledaju slike.
3- Ostatak su šunjači za besplatnu cugu. I sklanjanje sa kiše.

Samo mala grupacija ne spada u nabrojane grupe a oni su:
Ili pisali recenziju.
Ili vas razumeju i bez slika.

...

Kakvo je bre ovo pišljivo vreme, pomisliću da mi je uskoro rođendan!
- 21:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<