nedjelja, 27.04.2008.

Pravim se da te više ne poznajem, dok ti se kao poroku odajem pa lažem sebe, a onda i tebe!

Image and video hosting by TinyPic

Ovo sam pisala u subotu:)

Eto napokon ta dugo očekivana subota koja će proći koda je nije ni bilo. Obožavam kad svi idu u Banovu a ja gledam doma Hr. Top model..hehe..I tako jedva dočekam da se mogu naspavat i onda se probudim u pola devet. Razlog? Sjebala sam roletu, pa ono malo mi previše smeta svjetlost, koja me obasjava sa prozora!! Pokušavala sam spavat i pokrila glavom jastukom, ali onda je bio problem gušenja, pa sam jednostavno odustala. A kako me tek fascinirao program na TV-u ne znaš šta je bolje ..eh..


Tako jučer nakon što sam pogledala kroz prozor i vidjela kako pada kiša došlo mi je da vrištim, jer naš plan je uništen ili ti naš plan nema krov:) Nakon dugog razgovora sa Šufi kojoj se nije dalo ići ali ja sam joj rekla da kiša neće više padat, a ako padne da me zadavi! Pogodite šta? Kiša je lijevala cijelo vrijeme od kad smo izašle:) Ali nemate sreće ipak je odustala od tog da me zadavi. Iako sam mislila da je naš petak uništen i da će bit jadno, ipak je opet bilo savršeno. Zbog više sile ili ti vremena morali smo promijeniti ambijent, ali idući put se opet vraćamo na stari naravno ako će nas vrijeme poslužiti:) I tako uz pjesmu, priču i žute čaše vrijeme je brzo prošlo…

A ovo pišem sad:)

Da vikend gotov, strašno! Ali ipak ono što me uveseljava je to što u školu idemo samo 3 dana jeee…tako da će nam ovaj vikend biti duuuži=) Eto u ovom postu nisam pisala svoju filozofiju, zato jer nemam neku ideju..Super upravo sam srušila čašu punu soka, i sad sam sve to morala brisat, to vas sigurno zanima jel tak=) hehe…Eto to vam je sve. Za idući put ću naći neku temu….a možda i ne….uopće nisam dosadna:)

Image and video hosting by TinyPic


22:28 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.