nedjelja, 20.04.2008.

If you want it ya already got it if you thought it It better be what you want .....

Image and video hosting by TinyPic

U zadnje vrijeme se pitam što će biti samnom, mislim ovo sad opet ima neke veze sa prošlim postom, ali ovaj put pišem u smislu ne gledajući na smrt, ipak je bilo dosta o tome. U svakom slučaju odlučila sam ne mislit na to, jer kako bi ja živjela da svaki dan mislim da ako napravim slijedeća dva koraka da ću umrijeti?? Bolesno..rekla sam da neću o tome pa hajdemo u budućnost kada bi bila živa:)

Strah me, bojim se i pomislit šta ću ako se sjebem u školi, ali najbolja je fora što me to ne može ni malo natjerati da učim!!! Kao prvo ni ne znam što bi upisala, mislim znam što želim ali opet znam da to nikad neću upisat..Ja nemam talent za ništa, ustvari imam samo jedan..jedan jedini, i to gluma, u kurac koji Bog da ja radim?? Ne želim jednog dana biti teta koja prodaje sladoled(iako bi mi to sad pasala=)) ili čistiti ulice…Ali opet kad pogledam, ako i završim faks tko mi garantira da ću naći neki dobar plaćeni posao o kojem toliko razmišljam??

Ne želim se mučiti u školi i po cjele dane učiti ako na kraju ne budem imala ništa od toga! Onda kad pogledam reko pa boli me za faks naći ću si nekog bogatog muža koji će mi sve moje financijske želje ispunjavat, haha šalim se. Tak ne bi nikad mogla živjet, to bi mi bilo grozno da me muž uzdržava, a ja bi nakon toga postala uobražena, sirota lijena bogatašica sa mužem mafijašem koji bi je varao gdje bi stigao….eeee pa tak to ne zamišljam. A možda da završim faks, imam sreće obogatim se, nađem nekog dečka koji bi me samo novčano iskorištavao, i nakon razvoda mi uzme sve što imam..e pa ne bi ni tako:) Ili pak završim neki sasvim normalni faks, nađem posao sa solidnom plaćom i živim kao 80% ljudi…..ne znam!!!

Joj sad sam si već postala dosadna, ali nakon svega zaključila sam da ja jednostavno ne znam što ja hoću ..I mislim da nikako ne bi bila zadovoljna i uvijek ću htjeti nešto drugačije, nešto novo, nešto što nije moje:) Ali ipak znam jedno, za što god da se odlučila, ŽELIM BITI SRETNA, ne želim da žalim za nečim i da si mogu od ničeg stvorim nešto, sam bez ičije pomoći…hmm uopće ne kužim šta mi sad to znači?? A jaaadna:)

I tako što se tiče sadašnjeg vremena, nemam ništa za pisat uvijek sve isto. Ustvari moram se pohvalit da sam uspjela ispravit matematiku!!!!!! Jeeee…I da hvala Sari na instrukcijama!!!! Kak mi je sad zakon petkom vani, promijenile smo malo ambijent i totalno mi je tamo super, neću vam otkrit gdje haha:) ali možete pratit naše divne glasove kad se deremo i pjevamo tamo negdje u mraku…

Image and video hosting by TinyPic


22:24 | Komentari (34) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.