utorak, 01.04.2008.

..If it were up to you I’d be in my bed crying,But I’m happy and I know that makes you sad After all the things you put me through I’m finally getting over you...

Pa joj evo da ne plačete jedan post samo za vas:)haha! Ma joj nije da imam o čemu pričat, samo ću u kratko.. dobro to uvijek mislim pa se onda raspišem.

Kratak rezime od prošlog posta: u petak sam ostala doma, kao neka jadnica zajedno sa šufi na msn-u:), ali zato sam išla u banovu i naravno da je bilo super. A ako ste me slučajno vidjeli tamo ne to nisam bila ja..hehe..ne bi o tome:) Šufi i ja smo zaključili da je naša ulica ukleta. U kratkom vremenu je tu je baš puno ljudi umrlo, a tako i jučer naš susjed, ne samo da je groblje u našoj ulici već i škola i ukleti čardaci..hehe..a tome ću još možda pisati, dok šufi i ja još razradimo tu temu!Inače kao što znate vratili smo se sa praznika ravno u naše klupe i svima nam je tako krasno da ludimo od muke:) I ništa više evo vam još jedan tekst koji sam pisala kad sam bila kod šufi u subotu dok smo se spremali za banovu:

I tako.. evo Sara nasuprot mene sjedi i šiva Šufine hlače. Ne ja nisam pijana i ne pišem gluposti nego ovo je stvarno sara šiva..da da da...sara šiva! Oko mene šeće Šufi koja kuka da izgleda kao da ide na krstitke..sad je otišla u smočnicu i traži meni i Sari nešto za pit. Odlučile smo probati brendy. Zaključila sam da sara uistinu zna šivat, sada sufi napokon ima prekrasne nogavice. Tjeram Šufi da mi donese moj tako željeni brendy. Napokon sam uspjela., a Saru sam nagovorila da ona proba prva, Ali pošto Sara šiva Šufi se zabrinula pa ipak ja moram. joj Zaključak:. Nakon što sam to napisala Šufini roditelji su došli kući, ali Šufi je mene okrivila da je to moja ideja što nije istina, jer mi je to ona sama ponudila. Ali svejedno nisu se ljutili već su nas samo obavijestili da je to orahovac!! Ha-ha..

Image and video hosting by TinyPic

Hmm razmišljala sam malo(da ja to mogu!) koliko puta sam se razočarala u životu i koliku puta još hoću. U ovom djelu posta ću sad svašta napisat, a vi koji to čitate molim vas da me ništa ne pitate, hvala! U zadnje vrijeme imam osjećaj da svi misle sam na sebe. Niko ne želi nikom pomoć, osim kad mu se pokušava uvući u guzicu ako te nešto treba ili nešto slično. Ne znam dali su neki ljudi svjesni ali neke stvari se vraćaju. Najgore je to što kad netko nešto napravi i onda izigrava neko nevinašce i kao ona je sva jadna u toj prići. Opekla sam se tisuću puta i još uvijek nisam naučila i pitam se hoću ikad prestat biti naivna. Ne znam jel su se neki ljudi promijenili ili su tek sad pokazali kakvi su i kakvo je njihovo pravo lice? Imam osjećaj da se oko svega previše trudim, pokušavam onda dođe neko i sve ti zasere, pravi se tvoj prijatelj a iza leđa svašta radi, ups nisam htjela!!! Mislim govore da treba vjerovat ljudima i prijateljima, daaa vidim kako. I svaki put mislim ma bit će opet sve super, ali to super nikako da dođe. Ponekad mislim da sam ja kriva da dramatiziram i da radim od muhe slona ali kako dani prolaze izgleda da Ne radim, već drugi rade budale od mene. I ja mogu biti kuja…Ma da bili na svemiru, i tamo mi svašta radili iza leđa opet se sve to sazna…

Image and video hosting by TinyPic

Jedna osoba mi je rekla:»Bože čuvaj me od prijatelja, a od neprijatelja ću se sama!!» hmm čini se čudno, ali meni istinito, ta ista osoba mi je svašta govorila, ali ja sam mislila da to nije istina i imala jako puno povjerenja u neke ljude a ona je znala šta će biti. Ali eto jako sam se razočarala, pogotovo što te ljude volim, ali oni očito previše misle na sebe. I ako misle da su rekle NE a i dalje nešto u tom smislu rade, nemojte mislit da sam slijepa jer iako nosim naočale vidim to, a i u svakom slučaju mogu i čuti. Nakon svega nadam se da sam sada našla ljude kojima mogu vjerovati iako se taj popis suzio nadam se da će takav i ostati. Ne treba ti puno prijatelja da budeš sretan…čak ti je i dovoljan i onaj jedan samo da je PRAVI. Ili se ja u svemu tome varam i krivo mislim, vidim, čujem i zaključujem a ako je tako onda se nadam da ću uskoro promijeniti mišljenje. Ne želim se zbog određenih stvari ni malo svađati jer one nisu vrijedne toga, puno mi znače neki ljudi, a meni se čini da ja njima ništa…

Image and video hosting by TinyPic

Eto to je to..pusa svima…Na početku sam napisala da ću samo kratko, ali eto..nije! Zbogom.

Image and video hosting by TinyPic


18:53 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.