subota, 18.03.2006.

Today...

Ljudi, došao je taj za mene veliki dan, subota! Bio sam prijepodne na gitari, poslije još imam bubnjeve i onda SVIRKA! To vam je nevjerojatno posebno za naš band jer još nemamo svoj prostor (zapravo imamo al treba ga uredit i još dok ja kupim bubnjeve...)...garantiram, to će bit svirka i pol...ovim postom zapravo ja zahvaljujem cijelom bandu Wasted Generation zbog ustupanja svog prostora za našu svirku i njihove velikodušnosti...oni shvaćaju naše potrebe za svirkom i zato im zahvaljujem u ime cijelog našeg banda (Wastedi su zakon!)...ako nas neko hoće doć vidit, do pola 4 im je zadnja šansa da se jave...a oni koji misle da je naš band pušiona nek dovuku svoje jebene guzice tamo di sviramo pa će vidit...I još sam samo htio pdsjetit da Wastedi večeras sviraju u klubu mladih pa svi koji su zainteresirani nek dođu...bit ćemo tamo i mi (band)...siguran sam da će to bit koncert kakav se pamti...jednostavno kad vidiš Wastede na djelu nemožeš doć kući a da ne razmišljaš o njihovoj svirci...Ljudi, svima vama jedan veliki pozdrav od mene...see ya...

i neizbježna slika, naravno...koja ljepota...3 Fender Showmastera...zakon...

| 13:37 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>