utorak, 28.02.2006.

Wasted !!!!!!

Iako je TeX već pisao o njima, ja ne mogu propustit tu priliku...Wasted Generation je zbilja poseban band. Odlično sviraju, imaju super pjesme...stvarno su legende...Ja sam na njih počeo obraćati pozornost još dok me Dinko (pjevač i gitarist Wasteda) učio svirati gitaru. Kasnije sam počeo učit svirat bubnjeve (što mi je uvijek bila velika želja) kod njihovog bubnjara Alena. Sada ću vam ukratko predstaviti članove banda:

Dinko: frontman, pjevač i gitarist, super svira i pjeva, a karakterizira ga pramen njegove kose zakačen za gitaru

Igor: drugi gitarist, također odlično svira

Pero: basist, ljudi neznate vi koja je on legenda, čovječe, kakve taj slappinge i vratolomije radi na bassu, mogao bi biti konkurencija najboljim svjetskim basistima

Alen: ljudi šta da vam kažem?!? šta mislite kako svira kad sam ga stavio u anketu za najboljeg bubnjara i dobio je najviše glasova?!?

I eto, tako taj još mnogima nepoznati ali legendarni osječki band postaje sve popularniji, a njihove pjesme čine izvanredni riffovi, odlične gitarske solaže, nevjerojatni basovi i moćan ritam na bubnjevima.

Ako itko tko je ovo pročitao ne vjeruje da će se Wastedi ubrzo proslaviti, neka još malo pričeka, pa će vidjeti...

i evo vam slike...



stoje: Igor i Alen, sjede: Pero i Dinko

| 16:43 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>