srijeda, 16.08.2006.

I.. sad Paris Hilton i krešti...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno to podrazumjevam da pjeva, i to solidno, ne dobro, ne prekrasno, nego solidno, jer malotko ne pjeva dobro kad uz sebe ima elektroniku vrijednu nekoliko milijuna dolara. Tatica joj zapravo sve kupuje uključujući karijeru. Ona to pohlepno uzima zdravo za gotovo, nazivajući sebe Madonnom, zapravo osobom bolju od nje.
Što ćeš, pričam o bogatoj razmaženoj bogatašici, koja još dodatno zarađuje, jer se zabavlja,okolo pohaja, lupajući 24 sata dnevno.
Da ne govorim o spotu, u sitnom bikiniju jako našminkana, a snima na plaži... pa tko normalan stavlja toliko šminke, uopće na plažu???
Ona svoje tijelo promovira, čini na jako jeftin način...
Mislim da je s tim spotom Hollywood pao na vrijednosti, cijeneći nekvalitetnu robu. Nadala sam se da će kritičari biti iskreni i objektivni, a ono hvale na sva zvona početak, takve, kako oni kažu, blistave karijere... budimo realni, vjerovatno u tome ima prste upravo otac Hilton, potplaćujući kritičare i novinare.
Hitovi postaju glupe jednostavne pjesmice, bez smisla, i bez nekakvih iskrenih misli prilikom pisanja, upravo takvih (idiotskih) pjesama. U njezinu obranu mogu reći da je pjesma lako zapamtljiva, i brzo uđe u uho, ali ljudi uđe i ona za reklamu sredstva za čiščenje.
Mogu čak reć da i nije tako glupa, ako može unovčit svakojake gluposti, od parfema sa njenim imenom, preko pojavljivanja na nekakvoj dodjeli nagrada.
Nešto se drastično treba promjenit u glazbenoj industriji!!!
Ja je jednostavno ne poštujem, jer je svoje bogatstvo stekla, i olako uzela...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us






I za kraj uživajte u «prekrasnim» Parisinim izjavama: ( koje mi nebi smetale, da su istinite)

« Nikad nisam znala kakav talent leži u meni, bolja sam i od Madonne!»
( Madonna ima više od 20 godina vrlo uspješnu karijeru, sa popraćenim nagradama...)
« Uvijek sam imala dobar glas, ali to nisam uzimala za ozbiljno...»
( ????)
« Napisala sam čak 7 pjesama, ljudi ja sam zvijezda...!»
( Juri zeka iz daleka oblio ga znoj...)
( na snimanju spota)« Ova pjesma je već hit...», «Moj prvi hit!!»
( Tužna istina)
i naravno izjava, za sva moguća pitanja, koja ju je i proslavila:
«Yes, that's hot..!!!.»
( nemam komentara...)


I naravno pjesmica- zvijezde su slijepe... neću je stavit zbog zdrastvenih poteškoća koje ima, ( čim ju čuje) moja frendica Linkica...

- 21:17 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>