,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/icegirl555" />

četvrtak, 10.08.2006.

"Zašto nećeš spavat samnom!? Mislio sam da me voliš!!! "


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Naivke, možete ovo pročitati misleći da govorim gluposti, ali neke cure su stvarno, mogu reć,bedaste ako misle, da je ovo dobar povod za seks.
Ti primitivni luzeri svakoga dana pokušavaju neku namamiti u krevet, ali zbog ovakvih cura im to i više nego uspjeva.
Ucjene su im sastavni dio te rutine da im se, kako bi oni to površno nazvali, posreći. Poslije ni ne trebam govoriti, kako se ona iskorišteno osjeća, ali sama si je kriva.
2% muške populacije stvarno nije tako površno, ali na 95% cura koje nisu maneaterice, kao iz predhodnog posta stvarno ne zadovoljava činjenica da je toliko dobrih dečkiju. Sada pitam: da li su svi takve svinje?
( naravno ne želim vrijeđati, te inteligentne životinje). Sada će se tijelo puno testosterona pobuniti na ovu primjedbu. Ako se je netko uvrijedio prilikom moje analize, slobodno nek' ostavi komentar, tvrdeći da nije seksualni ovisnik. Trebat će mu puno dokazivanja prilikom toga.
Znam da se naše pubertetsko ponašanje, navodi na dvije stvari: seks i hrana. Ali ljudi, imamo glavu i razum. Da li moraju muškarci samo onom manjom mislit? Stvarno ne moram objašnjavat. Ne. I što je taj pojedinac stariji to više razumije da nije sve u fizikali, naravno u grudima i stražnjici, književno rečeno.
Post posvećujem jednoj curi koja svaki dan treba odgovoriti na takvo pitanje, odnosno vrlo često.
Kako iz naslova govori, ta ljubav neće dugo trajati, ako su njegove potrebe daleko ispred njenih.To nije ni ljubav.Glupo mi je uopće upletati u to nekakvu ljubav, ali takvo je pitanje najčešće. Mislim da pojedinac koji je sad na meti moje drage sestrice, ne zna ni što je ljubav, ma ni zaljubljenost, ali o seksu je teoretičar, profesor i doktor, ma seksolog. Te gluposti premašuju njegova plitka razmišljanja.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svakog dana se mi ženske pitamo: «moramo li vjerovati muškom rodu, hoće li nas iskoristit.»?
Ja sam odavno prešla na pitanja, ( kad mi se netko npr. upucava): Što hoćeš seks ili brijanje? (naravno neće dobit ni jedno ni drugo)
Više volim kad nešto i znaju reći prilikom nekakvog jadnog flerta. Laskanje je baš hrana za iskompleksirane, i ljude nezadovoljne sobom. Naravno da godi, ali svatko zna duboko u sebi kakav je i za što je sposoban. Ta upucavanja znaju zvučat poprilično glupo slično: «Fale dvije zvijezde na nebu, sad sam shvatio da su one u tvojim očima»!
To je totalno prozirna fora, još i ako je pročitaš u mobitelu, u poslanim porukama za drugu osobu, dođe ti da zagrliš wc školjku.
Prikriveni sam ( napominjem) prikriveni romantičar, i meni je romantika da: idemo zajedno na kawasakija,rolleyes ili skakati bungeee, roniti zajedno, logorovati na zabranjenom mjestu.
To vam neće učiniti netko tko je presebičan, egocentričan i tašt, moglo bi mu pokvarit frizuricu. Jedino što takvi zaslužuju je dobro zaljepljena pljuska.
Osvajači su mi simpa, ali sramežljive više definitivno volim, oni neće pregledavat cjelu ulicu tražeći boljeg komada od vas.
Što se spavanja tiče, nikad( nikad uopće) to neću napravit sa nekakvim umišljenkom, te mu poslije grozote od seksa, reći: «dušo fenomenalan si, junior ti je tako ogroman, i oduševio si me svojom izvedbom»! prije bih se objesila za luster. I mogu sa sigurnošću reći da lake cure su maloumne i pribedaste cure, jednom riječju: glupe! Sramote naš rod.
Dosljedne i pametne ženske će me shvatit, dok one već napomenute, će začepit svoju prljavu gubicu.
Morala sam se ovako izražavat jer bahati macho kreteni stvarno ne zaslužuju drugi pridjev uz njihovo ime. Ženskice budite malo nedodirljive, u granicama i oni ( kako tako) normalni će doći, ne sramotite se, i bar ako odlučite spavati sa takvim moronom, uz svoju glupu odluku dajte se barem zaštitite, jer ne znaš koliko je još taj mulica preveslao, ili da slučajno ne donesete nekakvo glasno derište na svijet, pa da se ono mući, zbog tvoje nerazumne odluke.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us





- 18:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>