Koliko se toga naopako može napraviti u samo par sati? - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr Koliko se toga naopako može napraviti u samo par sati? - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr
translation Translate | English Spanish German Chinese

Ice Queen ispiranje mozga https://blog.dnevnik.hr/ice-queen

srijeda, 01.12.2010.

Koliko se toga naopako može napraviti u samo par sati?

Zlo i naopako, ja sam zlo koje danas čini sve naopako.
Od toliko stvari koje inaće moram napraviti,obaveze, klinci i svašta nešto, danas nije moj dan.

Opisat ću današnje jutro koje je bilo sve samo ne uobičajeno užurbano jutro.
Pošto nam je bilo svima toliko lijepo u krevetu, toplo i ugodno, odlučili smo produžiti spavanac i ne ustati u pol 7 nego naravno u 7:05, 25 minuta prije nego što se treba krenuti odvesti najmlađu u školu i dvije starije kod zubara.
Znala sam da će mi podsjetnik zvoniti u 7:45 da moram nazvati Rebro i naručiti malu na EMNG. Zvati novu školu radi prebacivanja iz jedne u tu novu, nama, hvala nebesima, čitavih 25 km dalje. Znam da bi bilo jako pogodno imati zimske gume po ovako "lijepom" vremenu, ali, naravno da nemam i neću ih imati dok mi prva, malo veća svotica para ne padne sa već spomenutih nebesa. I tako, naglo, "prekrasno" ustajanje, pakranje troje klinaca u prvu moguču odječu, brzinsko pijuckanje lijekova uvijek prvih na rasporedu...sjetim se da nisam maloj sendvič napravila za školu...sreća pa je u tom dijelu uskočila najstarija dok ja, naravno, sjetim se da nismo niti knjige pripremili za školu pa brzo pakiram po rasporedu određene udžbenike. Srednja, već u jakni viće mi da je vani toplo i da im ne trebaju šal i kapa. Mrakić, uzimam najmlađoj kaputić i krečemo.
Brzinsko izletavanje iz stana, otkrivanje auteka koji se siroće smrzava, brojim sebi koji kiki slušam dijete početkom prosinca i vjerujem da je vani toplo lud i krečemo, sa SAMO 2 minute zakašnjenja.... Prekrasno proklizavanje autića po cesti, ringišpil, i krečemo dalje sa ČITAVIH 35 na sat smokin
Stižemo pred školu, izlazim iz auta i krečem pred školu....naravno, zaboravila sam dijete izvaditi iz auta headbang
Isteravam ostatak ekipe iz auta, da ne bih još koga zaboravila taman ulazi njezina ekipa i ja ju krečem ispratiti, naravno, opet sam zaboravila nešto - školsku torbu. Unosim torbu u školu, pozdravljam dijete i jurim van da ostatak bande odvezem zubaru koji je taman za deset minuta (narudžba), i zvoni meni već spomenuti podsjetnik za početak današnjeg zivkanja bolnica, vadim mobitel i gledam koji mu je kiki, zvoni ali ništa ne pokazuje, kao da ništa ne zvoni, mislim si, krepao je, zablokirao, nešto treče kad mi dijete moje kaže da zvoni drugi mobitel a ne tak koji sam skoro rastavila na dijelove. Približavam se autu kad iz autobisa izlazi roj dječurlije i kao i svako zaigrano dijete uzima snjieg sa jedinog dijela auta koji nije bio pokriven ceradom a ja (budala) kažem "to je moj snijeg!" Haha, siroće, kako je brzo pustio rofl rofl pa se ti šali rano ujutro sa klincima, a mogao mi je očistiti bar dio auta od snijega. Dijete me zbunjeno gleda a ja krečem dalje, palim auto i krečemo kod zubara. Ide jedna, ja zivkam, ide druga i ja zivkam...dobijem tetu preko telefona koja mi lijepo kaže kad smo naručeni i kako treba dijete pripremiti, mrakić. Završava druga i krečemo napokon doma. Smrznute, stižemo doma i ja već na telefonu pokušavam dobiti drugu pak tetu koja će mi reći šta treba ponijeti od papira u ponovni upis u drugu školu. Sve to ona meni lijepo nabroji. Zovem sestru u domu zdravlja kad bi me mogla primiti na vađenje šavova i mrakić, može me primiti čim dođem. U tih lijepih sitno vremena mi se nakupilo da moram u policiju po potvrdu o prebivalištu, novi rodni list u općinu i vađenje krvi sa malom nakon škole. Krečem ja opet na zrak, dolazim u ordinaciju, i žena mi goviri:"Šta, previjanje?", "Ne sestrice, vađenje konaca, sedmi dan, četvrtak je!!!" smijeh Čujem, krasan i uvjerljiv odgovor:"Ne, danas je srijeda....!" Ajme, pa šta nije četvrtak? A joj, ja sam djetetu spremila knjige za četvrtak, a danas je srijeda, a u četvrtak ima četiri sata, srijedom ima.... TRI puknucu , to je taman za 5 minuta. Šavovi izgledaju mrakić, puka to lijepo ženskica van i ja jurim po dijete.
Stigla na vrijeme, pokupim si djetešce i uljepšam joj dan da idemo malo darivati krv, nismo dugo. Kao i svaki puta, najbolje dijete na svijetu to riješi kao velika i idemo na policiju i u općinu dok nalaz ne bude gotov, za pola sata. Dođem na policiju, tražim potvrdu - dajte mi djetetov rodni list, e pa nemam jer moram i to još izvaditi, dajte mi njezinu zdravstvenu...e pa nemam niti to smijeh pa dajte mi gospođo svoju osobnu... dead ostala doma smijeh ...da ne duljim, povadila svu moguču papirologiju koju sam imala, samo ne ono što je ona tražila, ali na jednom ot tih 48785754 papira je bio jedan majušni sa matičnim bojem.
Uzmem to, letim po rodni list, riješim to i krenemo po nalaze. Pokupimo nalaze i krenemo doma, uljevanje antifriza i tekućine za stakla i pripremanje ručka, loženje vatre, kuhanje kave koju još nisam popila i sada se spremam za podnevno trčkaranje.
I, eto, sve je to bilo taman do sada kad ja lijepo, mirno, kao da imam cijelo vrijeme svijeta, piskaram ovaj postić.
Fala na pozornosti, ako je i vama četvrtak e pa varate se !!!

01.12.2010. u 12:39 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2016 (1)
Travanj 2014 (6)
Lipanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (7)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (25)


Komentari da/ne?









Share




SpeedyCounter.com














Stranica je za ocjenu -? :)

Web Hrvatska













Prijatelji - Friends:
Učenje na drugačiji način
Hagakure
Web Hrvatska
Anna







javascript:%20void(0);






Cassidy HeartBreaked

Napravi svoju značku

Malo muzike

Plan B - Prayin'

Could I have this kiss forever

Keri Hilson - Energy

Cher - Strong Enough

Evanescence - Bring Me To Life

Za Vilenu:
Keith Urban - Tonight I Wanna Cry

Sade Soldier of Love

Za Bloom:
Pink - funhouse

Za Kaču:
Die Firma - Die Eine

Samo za Nihonkichigai:
Manu Chao - Jai besoin de la lune

I Just Died In Your Arms Tonight




what is my ip address?

ASR Search Engine
robot
Search Engine Submission
FreeWebSubmission.com
blog search directory
-------------------------------------------------
Creative Commons License
Ice Queen ispiranje mozga by Ice Queen is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at ice-queen.blog.hr.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.blog.hr/.






Giveaway of the Day



Hrvatske Web Stranice