/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Konac konca - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

petak, 21.12.2012.

Konac konca

Prije svega naslov sam posudila od Živog blata.
Kakva je to skupina vizionara bila (11 godina je prošlo od
objavljivanja istoimenog albuma).
Pripreme su gotove.
Patike spremno čekaju da uskočim u njih. Računam, brže ću trčati u njima.
Kupila sam jaketu, lipu, dugu i toplu.
Kad god je neka kataklizma na televiziji uvik crveni križ
i Shean Penn nose ljudima deke ili im ih bacaju iz helića.
Nekako se ne bi na njih oslanjala, tako da imam i poruku:
Sheane Pennu odnesi deku nekoj nesretnijoj.
Nego, smislila sam koju ću pismu pustit kad bude došao.
Ne dirajte mi ravnicu - jer ja ću se vratiti.
Sve je u njoj, i poruka zlikovcima i nada.
Eto dragi ljudi, sve vas pozdravljam, bili ste i više nego ugodno društvo,
vidimo se u nekom kadru iza uzbuđenog Andrije Jarka nošenog olujom.
Posljednji put ću zapalit cigaretu, sa dimom ispustit misao o uzvišenom životnom pitanju, bacit
oko u daljinu i pomislit kako nije ni loše život potratiti na pizdarije.

Kako znam da je konac konca:
ne znam, jednostavno ima nešto u pripremama za njega

- 02:34 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!