S E N K E

10.09.2020.



slika: digital art


Kada prođe vreme
ispraća svaki dan
i ostavlja za sobom fleke
umazane po zidovima zaborava
koji se ne da zaboraviti.

Gmiže i puzi kroz sećanje
ispred svakog koraka
lažne pobede
i svaki je dan isti,
curi kao voda,
otiče izvorom
jednoličnog života,
a ta suza štipa i boli
baš na mestu
gde su počele godine,
da se pišu.

Te godine mokre SU od suza
i teške od uzdaha,
jer sećanje ne jenjava,
tu je i bdi,
osvaja i oduzima
volju za borbom,
da prolaznost ima prošlost.


Milica.V

UMORNO ĆUTANJE

02.09.2020.



slika: digital art


Nekada sam sreću nizao
i pakovao u zenice tvoje
zadovoljan i radostan
verovao samo u istinu
koju sam uzimao
iz tvojih pogleda,
sačinio svoje vreme od trenutaka
koji su trepereli vazduhom,
dok sam sa tobom delio
svaki tren grehova
kroz koje sam plivao
ne sluteći da čin krije strahove.

U vreme naše sreće
spremalo se nevreme
neko čudno u tvojoj tišini,
klonule su mi oči
prateći lažni sjaj,
čekajući da nikne seme neke nade
kroz koju sam sagledao
sve srećne trenutke
u kojima sam jedino
istinski bio živ,
klizio je niz naše živote umor
koji se skrivao
iza svih prećutanih reči.

Sve je postalo
tiho umorno ćutanje.


Milica.V

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.