ZIDOVI HLADNI

31.05.2020.



slika: digital art


Ceo svoj život sam
u tvoje ruke spustio,
poverio ti svoje misli
i svoje čežnje,
pažljivo birao poglede
i iskradao iz vremena
kapljice topline
prosipajući ih po tvojim očima.

Čuvao sam za tebe
najlepše boje
svih mojih uzdaha
koje si u kosi osećala,
voleo sam kada
čujem tvoje korake
pažljivo po ivici
mojih snova si šetala,
nosila sve radosti
na drhtavim usnama.

Želeo sam da budeš i ostanes
muzika moje tišine
iz koje ne umem,
da se spasim,
maštao da me jutrima budi
sjaj tvoga oka,
da ga dodirnem osmehom
i ostanem spokojan.

Želeo sam...
sve su želje u meni
sagorele svaku nadu i verovanje
u koje sam se kleo,
tiho, najtiše nestaje i prestaje
sve što je sreću u meni gradilo,
pritisnut hladnim zidinama bola,
da razgrćem samo tragove
onoga što je od nas ostalo.


Milica.V

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.