NISAM TI REKAO

03.12.2019.



slika: digital art

Nisam ti rekao da odeš
onda kada sam možda trebao,
gazio sam sve dublje i dublje u tvom srcu
tražeći nešto svoje.

Našao sam želju i bol
koja i mene proždire,
u kojoj živim svoju usamljenost
kao kaznu najgoru.

Čekam dok sat otkucava
istu želju sa buđenjem
svake daleke zore.

Dugo si tu,
predaleka i prepuna sete,
dotaknem te ponekad prstima
i ostanem razapet
između stvarnosti i snova
vukući svoj život
samo kroz tvoj pogled.

Tvoji su dodiri pleli drhtaje
uvek kada si živela moje vreme,
tiha, pogledom si me molila
za još jedan zagrljaj.

Ogledao sam se u tvom bolu
što si u očma skrivala,
nisam ti rekao da odeš
onda kada si me najviše bolela.

...milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.