Prigradski vlakovi i slične bedastoće

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Uključ/Isključ

Opis bloga
Politička korektnost? Ne, hvala.


counter statistics

Oda Prigradskome
Ni pjevači masni
Ne dižu mi tlak
Ko jutrom kad kasni
Taj prigradski vlak

Ne mogu objasnit
Ni osjećaj jak
Da opet će kasnit
Taj prigradski vlak

I nema dileme
To znade već svak
Da neće na vrijeme
Doć prigradski vlak

Zbog zime sam osta
Bez nosa i šaka
I već mi je dosta
Tog prigradskog vlaka

(nastavlja se...)

14.01.2006., subota

Humus Vincit Omnia

JA: A?
HL: A?! Kakvo ti je to započinjanje razgovora?
JA: A?
HL: Seljačino jedna! Nije te nitko učio pristojnosti? Gukni više!
JA: Što sad ti hoćeš? Malo sam se zamislio, pa nisam stigo odreagirati. Oprosti, što mi "Halo, ovdje Humus, što mogu učiniti za tebe, o gospodaru veličanstveni, u ovo kraaasno jutro" nije uvjetovani Pavlovljev refleks! Konjino!
HL: Neka, sad ćeš znat za drugi put.
JA: Baš si srce što se brineš za moj odgoj. Kaj ima?
HL: Eto, nema ništa pametno. Malo surfam, malo listam novine... Dosada pere. Kod tebe?
JA: Na vlakiću isto ništa novo. Kašnjenje smo već apsolvirali, ekipa u kupeu nije neka ekscesna... Jednom rječju, banana. Novine, veliš? Ima kakvih bombastičnih naslova?
HL: Ma ništa. ... Paola Valić se drogira.
JA: Ko je Paola Valić?
HL: Kaj ja znam. Neka pevaljka, mislim? Mama joj je neka urednica na HRTu.
JA: I ja bi se drogirao da mi neko od staraca bira program na HRTu. Jača vijest.
HL: Pa čuj, dobila je dva lista u novinama.
JA: Duplerica? Jel bar ima koja slika u toplesu?
HL: Njet.
JA: Neš ti duplerice! Pravu poruku šalje mladim hrvaticama. Nekad je bilo dovoljno pokazat sise i dupe za duplericu, sad se moraš pucat u venu. Katastrofa. Pevaljka, veliš?
HL: Jest. Hehehe... Umjetnica.
JA: Moš mislit. Jedino ako su joj ubodi u obliku djevice s djetetom. Dosta više umjetnika. Ajde dalje.
HL: Politika?
JA: Sport?
HL: Čekaj... Dinamo ide na pripreme u Tursku.
JA: U Tursku?
HL: Koja je to menadžerčina, taj Mamić. Kužiš ti koja se tu selekcija radi? Lijepo sve igrače otfuraš u Tursku, a kad se vrate, oni koji nisu pokupili ptičju gripu igraju, a onima koji jesu ionak je svejedno. Nema zle krvi. Samo bolesne. Genije, kažem...
JA: Pravo zboriš. Dalje?
HL: Janičin štap na aukciji dosegao neku cifru, sto i kusur soma kuna.
JA: Ideš. Čekaj, jel to onaj štap što joj je ispao iz ruke?
HL: Baš taj.
JA: Tko bi normalan dao tolko para za štap koji ne radi?
HL: Kaj ja znam. Ne piše. Ionak, to je za dobrotvorne svrhe, pare idu nekom invalidu ili nešto.
JA: Ajde dobro, bolje da mu daju lovu nego taj štap. Još bi poginuo čovjek.
HL: Kad smo već kod pogibanja, evo jedan na Dakaru...
JA: Hehehe...
HL: Čekaj, smješno ti je što je čovjek frknuo s motora?
JA: O čem pričaš? Slušam tu jedan razgovor. Na vratima vlaka. Komorna drama, jednočinka... Heh, i s glavolomkom na kraju.
HL: Da? Nešto dobro? Ajde, još nismo ništa danas načeli.
JA: Pazi, vlak stane. Vrata se otvore. Ženska, onak, zlatne godine, znači pedeset i kikiriki, bundica i to, ulazi. Neki mlađi tip ide van, ali je malo zakasnio tak da je ženska već zakoračila.
HL: Zaplet je ok. Nastavi...
JA: I sad slijedi dijalog. Ženska: "Kud se guraš, majmune jedan?!". Dečko: "Mama ti je majmun!". Ženska: "Tebi je mama mrtva kurva!!!". I ode tip dalje bez osvrtanja.
HL: I to je to? O jado...
JA: Meni je to odlično. Kultura na razini. I te tetice su mi zakon. Bundica, zlatni lanac, torbica s imenom, štiklice za koje bih morao dat pol plaće i jezičina koje se ne bi posramio prosječni nezaposleni autolimar. Bokte, ženska briše nos poskrivečki da ju netko ne bi vidio i pomislio kak je nepristojna. Strašno.
HL: Zlatna generacija. Bila prije trideset godina, kad su se ko mladež partije s Titom, Nehruom i Naserom vozili po Brijunima.
JA: Biće da je ta. Gotovo sam siguran. Mislim da sam joj vidio križić oko vrata.
HL: Znam, znam, to su sve stare priče. Reko si da ima i problem na kraju?
JA: Aha. Ajde, da te čujem. Ti si se naslušao uvreda u životu. Znam, jer te svaki dan počastim jednom. Presuda. Ko dobiva meč? Stara ili mali?
HL: Šališ se. Pa stara, normalno. "Mrtva kurva", čovječe! Ne možeš bacit nešto jače od toga.
JA: Ne bih rekao. Ja sam pak uvjeren da je mali dostojanstveno isprovocirao staru. Mali dobija uvjerljivo. Na bodove, ali uvjerljivo.
HL: Ma daj. Otkad je "majmun" jači od "mrtve kurve"? Nema šanse!
JA: Ali ako pogledaš, generalno je mali bliže istini. A znaš da zapravo istina najviše boli...
HL: Znam da ću zažalit, ali, ajde, elaboriraj.
JA: Nakon što mu je baba rekla da je majmun, on je zapravo, ukratko, jer u takvoj situaciji ne možeš duge držati govore, htio reći: "Da, gospođo, po nekim teorijama evolucije u koje sada ne želim ulaziti, a uzevši da u usporedbi sa periodom u kojem se pokušava cijeli proces evolucije sagledati, vremenski odmak majmuna od čovjeka kao njegovog nasljednika i nije velik, vi imate pravo, ali isto tako koristeći tu pretpostavku u jednadžbu ubacujete kompletnu ljudsku vrstu što na kraju, moram sa žaljenjem reći, uključuje i vašu cijenjenu majku".
HL: Joooj, filozofije. Kenjaš kvake.
JA: Očito je gospođin mozak ispaćen godinama kupovine u buticima i muke na što potrošiti novce muža bivšeg partijskog funkcionera, a sad vjerojatno direktora nekoliko tvrtki u stečaju, pa ne uviđa na vrijeme kompletnu problematiku te se na svoju sramotu spušta na najnižu razinu i vadi kontraargument iz vlastite srži trule do pakla.
HL: Čovječe... Opet si malo žabe lizao ujutro?
JA: K tome, mislim da je u tom svjetlu mali bliže istini nego baba. Otkud ona zna da mu majka nudi seksualne usluge za novac? K tome još i mrtva? Mali dobija! Čisto! A i ženska je prva počela.
HL: Ajme gluposti! "Mrtva kurva", sto posto! A dam se kladit da si sve izmislio da mi možeš tu neke filozofije prodavati! Priznaj!
JA: Nisam.
HL: Ajde priznaj. Neću nikom reć.
JA: Tako mi Indire i Vladić i Mujkić i svih auta koje joj je dragi prošverao! Odrezala si prste i njima riješila problem gladi u Africi i uzela Geldofu izvor prihoda ako lažem!
HL: Dobar. Nek ti bude. Fakat su malo ljudi pošandrcali s tim psovanjem i uvredama i svim. Jesi pogledao onaj film šta sam ti dao?
JA: Koji? Aristocrats? Jesam, kaj s njim?
HL: Navodno je to komedija. Ne znam, nisam se baš nasmijao previše. U najmanju ruku interesantna postavka za prosječni dokumentarac sa zagrebačke špice.
JA: Imaš pravo. Gledam i ništa. Mislim si, pa te stvari čujem svaki dan. Ko da su stavili kameru na trešnjevački i na kraju izabrali "d best of".
HL: Jest. Pas opći sa ženom? "....pas mater" čujem svaki dan po nekoliko puta.
JA: Konzumiranje fekalija? "Jedi govna" mi je omiljena poštapalica.
HL: A jesmo jadna nacija. Da to puste kod nas u kinima, ekipa bi tražila povrat para. "Nismo došli u kino gledat Globalno sijelo"! Pa sočnijih stvari čujem kroz prozor kad susjed priča klincima priču prije spavanja.
JA: Hmda, danas smo malo, onak, neveseli?
HL: Nek, nemoraš svaki dan stizat na posao s osmjehom na licu.
JA: Reneja ti Biturajca! Malo si previše pripisuješ zasluga za moje jutarnje raspoloženje, ha? Svejedno, idem ja dalje razmišljat o tome, a ti nemoj iščašit nešto gledajući teve i skidajući filmove s neta. Pazi na onaj žulj na guzici.
HL: Ha? Ne paše ti moj lajf stajl? Enrikea ti Iglesiasa i oca mu njegovog skupa s njim! A kad dobiješ friške filmove, onda smo si dobri? Papčino jedna! Skoro pa mi danas nisi digo živac, majmune, ali nisi izdržo!!
JA: Eto, sad mi je bolje. Čujemo se... Bokšić!