lutka iz izloga

četvrtak, 08.04.2010.

moram bit brza. cijeli dan sam u kadi ispod vode. gotovo je, pluća više ne rade. svi peludi na svijetu otkrili su moja pluća i preselili pa sad dišem na škrge. i šta ću, brzo u kadu. užasno mi je dosadno tamo ispod vode a opasno mi je bit ovako izvan. iskoristila sam sad priliku dok nikog nema doma brzo nešto napisat. da me vide vikali bi. stalno mi svi nešto pametuju, znaju najbolje kaj je najbolje. nikad im neću dokazat da sam kraljica svemira...kraljica kade.

zapravo sam skoknula brzo tu da vas zamolim za jednu uslugu. ja moram odselit na neki drugi planet, al treba mi pomoć. evo imam cijeli plan samo kako moram bit u kadi, i ko zna kolko još, kokoš, neću moći ništa sama.
zamolila bih vas kad bi mi mogli nabavit, za početak, astronautsko odijelo. mislim da bih se u njemu osjećala sigurno. jer nije da mene muče samo alergije, muči me i ona ravnoteža pa sam sva u modricama ili ne znam, možda imam neke nevidljive neprijatelje koji me boksaju stalno. pa sad još i koža. evo nosim neki dan ja kesu, a neš ti kese...malo teža, ono od špeceraja a kad vid mimoze, koža na prstu do krvi se oderala. eto kakva sam, moram selit.

ako je to odijelo problem razumijet ću, molim vas onda neko zvono stakleno, al samo neka je bez zvuka. dovoljno je što će i ovako svi piljit u mene, ne treba još da tulim. eto to za početak. bit ću neizmjerno zahvalna...a nakon toga ćemo isprojektirat neku letjelicu da odem ča, al ne stignem sad jer ću se ugušit. moram natrag u kadu. eto, hvala vam, a i rođendan mi je blizu pa to kao poklon. fini ste baš. ono mili, ko novi fosili.

- Komentari (11) - Isprintaj - #