Hrvatica u SAD-u

04.02.2005., petak

Sola, ljubim te!

prvo dobijem voicemail i slusam mamu kako isprekidanim glasom komentira utakmicu.
Odmah se izvucem sa sata, kazem Dannyju (profac Packer)da moram nazvati mamu, pitanje zivota i smrti ;)
Zadnjih 20 sekundi utakmice, cujem komentatora u pozadini , kao da sam kod kuce , mama vice "Jos petnaest sekundi, Srbi imaju zadnji napad...i evo....joj....aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!"
Sta je bilo, vristi se,tutnji, tresti ...i u glasu prepoznam pobjedu prije nego mi je i rekla sto se dogodilo. Hrvatska ide dalje!

Sve me trnci prosli dok mama salje zvucne vibracije nevjerojatno visoke frekvencije iz jednog kutka svijeta, a ja iz drugog , sve zbog rukometa i ogromne hrpe emocija koja je uvijek prisutna kad igramo protiv ovakvih suparnika.
Iako je dan bio oblacan, meni je sunce zasjalo sve u sesnaest ;)
Blaga nevjerica da smo bili ovako blizu porazu, i opet se izdigli u iznad svega ravno u pobjedu.
Eto sto je prava mama - da me nije nazvala , bila bih propustila ove zadnje najvaznije sekunde
;)

uf.....tesko je bilo koncentrirati se na razgovor o Civil Rights Movement-u kad me glavom samo prolaze misli kako se sad slavi doma....ah...(prvih desetak minuta smo naravno razgovarali - tj. ja sam pricala - o ovoj pobjedi, uz jos jedno objasnjenje kako se rukomet igra svima u razredu )

Jos jedan problem! ima li ikakve sanse da ja na nekom kanalu tu nadem prijenos utakmice za prvo mjesto?....ako itko zna za nekakvo extra-lako-brzo-ucinkovito-tralalala rjesenje, k'o ne-znam-sto vas molim, javite mi!
- 04:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today