Hrvatica u SAD-u

02.02.2005., srijeda

Posljednja "Samurai" vecera!

Dobra prijateljica koju sam tu stekla otputovala jucer ujutro. Anna otisla na razmjenu u Izrael. Tako da smo imali u nedjelju oprostajku u japanskom restoranu. Nas 15-20 se utrpalo unutra, i ubrzo su stigli i nasi privatni "kung fu majstori" ;)
Sva ona vatra koju raspiruju pred tobom, bacanje pribora, izvodenje nemogucih poteza s hranom, me podsjetilo na one borilacke filmove s Van Dammom ili Jackie Chanom, koje sam gutala kao klinka - gdje glavni fajtovi uvijek pocnu bacanjem kroz tu finu vatricu.

(mala digresija: polako uocavam da mi se rodno-jezicni vokabular stanjuje, i sve bih radije izgovorila na engleskom ;)

Pjevali smo Anni sretan rodendan, skupa s ostalim ljudima tamo ( iako joj je rodendan tek za 10 dana, al ko da oni znaju , ajd sad), i zvakali sushi. Mmmmm....ne mogu se jos odluciti koja je hrana bolja - japanska ili indijska. Uz ovakva mjesta , ozbiljno mi se bljuje na pomisao da netko ipak radije jede McDonalds..tuzno

Predvecer smo se poceli oprastati. Nesto smo se rastuzile kad smo skuzile da se mozda nikad vise necemo vidjeti - naime, Anna stize doma u lipnju, oko 6., a ja odlazim u New York prije tog, i onda doma iz Bostona...smrc ;(

Na izlasku iz restorana, svi popalili svoje cigare, cigarete, smrcu duhan, hehe (ne ja, ja = andel >;)
Pa je Annin i Gregov tata samo tuzno uzdahnuo , jer prodike nicemu ne sluze....nazalost.
A Greg , Annin buraz je taj koji je dijelio cigare hehe ;)

I opet je pocelo kisiti! ludilo - ovo je izuzetna godinu za ovo mjesto zedno vode :0I to znaci da gore u planinama koje gledaju na ovaj gradic snijezi kao pomahnitalo - znaci da ce biti prelijepog svjezeg snijega za skijanje na koje idemo u subotu. SKi- day ! ;)


- 05:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today