Objavljeno: srijeda, 18.07.2007.

DOSADNO!!!!!

eeeyyyyy!!!!evo me ljudi!!!!!kak ste mi vi???????
meni je uzasno vruce i uzaaaaasni DOSADNO!!!!!!
a navecer me komarci pikaju!!!=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah i tak!!!! kaj da jos velim!! u pon smo bili na
bazenima!!!!bilo je suuuuuuper!!! bas osvjezavajuce!!
heheheheheh!!!ovak prek dana mi je dosadno,al

na vecer idem van pa se onda malo zekamo!!!!!!
al ugl sve po starom!!!27.7. idem na more!!!
yes jedva cekam!!!!!!heheheheheeh!!!!!!!!!!!!!!!!
evo ja sad idem jos malo gledat blogove!!!!!!!!!
=))) pusaaaaaa karli i anji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e da... ja i sestra imamo blog s avatarima!!!
radimo i po naruđbi pa nas
posjetite(klikni tu)!!!!


KARLA


ANJA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.