Objavljeno: nedjelja, 29.04.2007.

koji naslov!!!!!

evo me ljudi nemam bas puno novosti!!!!!!jucer sam bila kod jelene!!!!!isla sam negdje navecer oko 8. i bila do 1!!!!!!!!!!!sve je bilo super ludirale smo blabla... i onda je doso od njene sestre decko i tam se ona pravila pred njim blabla.....i onda meni i sestri ide nekaj govorit!!!!!!!!e gle jelena ak mislis da ces ivu napravit ljubomornom nemoj ni pokusavat znas!!!!!!! vidli smo ono kaj si napisala na onaj komad papira.... znas valjda o cem pricam...........
evo nama se vratila riaaaaaaaaa!!!!!!! posjetite ju!!!!!evo idem ja sad stavit cu vam nesto o jessici albi pa procitajte ak ocete



GLUMICA Jessica Alba postala je novo zaštitno lice Revlona. Za svoju prvu globalnu kampanju Alba će dobiti honorar od 5 milijuna dolara.
Jessica je u Los Angelesu nedavno završila sa snimanjem za Revlonovu "3D extreme" maskaru. Osim nje ugovor s Revlonom potpisala je i Beau Garrett, s kojom je glumila u "Fantastic Four", no nije još poznato koji će proizvod Garrett reklamirati.

Iako su američki mediji zadnjih dana pisali o tome kako je Alba raskinula vezu sa Cashom Warrenom "izgleda da im je netko to zaboravio reći", piše TMZ. Naime, Alba i Warren su u srijedu navečer snimljeni kako držeći se za ruke izlaze iz bara "Metro".


Alba trenutno radi na pripremama za snimanje svog novog filma "The Eye" te za potrebe snimanja vježba svirati violinu. Iako smatra kako je daleko od toga da bude virtuoz na tom zahtjevnom instrumentu, tvrdi kako je nakon svakodnevne 90-minutne vježbe, bar u stanju odsvirati točne tonove. "Note su savršene, ali zvuk je poput mačke u šeširu." - izjavila je Alba za Contactmusic.

Jessica je ovih dana još jednom dobila potvrdu svoje ljepote - Victoria's Secret ju je proglasio najseksi glumicom. Titulu najseksi pjevača odnio je Justin Timberlake, a Davidu Beckhamu je pripala titula najseksi tate.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:45 - You got it dude (125) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: nedjelja, 22.04.2007.

crazy day!!!!!!!!!

evo me ljudi!!!!!!!!!!! a sta da vam kazem!!!jucer smo jelena ja iva i natali ludirale!!!!!!!!!!vozili smo se u kolicima od mog malog bratica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehe i u tackama!!!!!!!ajme svi su nas gledali mi onak po cesti a ljudi se okrecu!!!!!!!!
looooooooooooool!!!!!i onda (kako imamo kucu na tri kata) smo se popeli na 2 kat na terasu a visoko je negdje 5 metara!!!!
ajmeee!!!!!!!!!!!!!onda kod vrtica tamo suu neki drogirasi kaj se drogiraju..
tamo imaju kao neko skroviste... mi smo ih otkrili dok njih nije bilo..
onda smo im sa ugljenom na kamen napisali otkriveni ste!!!! i onak br policije 92...a jesu se negdje usrali!!!!!!
danas cemo ic provjerit jer to jos tamo!!!!!!!!!!!!!idem sad pusa!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:58 - You got it dude (60) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: ponedjeljak, 16.04.2007.

nema naslova

eeeeej!!ljudi evo me!!!!!!!!!!!
odakle da pocnem???????? evo danas nisam isla u skolu jer smo jucer isli na natjecanje!! isli smo u 6 ujutro i vratili se u 3 ujutro!!!!!!!
a nastupali smo tek negdje oko 9-9:30!!ugl!!!!! bili smo 4.!!!!!!!!joooooooooooj!!! prosle godine smo bili prvi,
al dobro idemo na drzavno natjecanje u veliku goricu...heheheh!!!!!!a jooooooj!! super nam je bilo a u busuuuuuuuu kako smo se mi cerekali! hehehe svi ono spavaju a mi jedino se cerekale(cure)!!!!!!!!!!
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a kako su jedni decki dobro brejkali!!!!!!!!!!!!!!!!!ajmeeeeeeeeeeee super su se betlali!!!!!!ma fakat super!
ajme joooj sutra u skolu.............ko ce izdrzat!!!!!!!!!!heheh idem sad!!pusek!!!!!!komentirajte!!!!

- 21:59 - You got it dude (102) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: subota, 07.04.2007.

SRETAN USKRS!!!!

SVIMA SRETAN USKRS!!! EVO VAM MALO SLIKICA!!!!!!!!!

- 16:07 - You got it dude (92) - Your in big truble mister - #

Slatkica koja zna što hoće (neznam od kad je ovo)

Preslatku Jessicu Albu iz Anđela tame uskoro ćeš moći gledati u novom filmskom hitu Fantastic Four. Doznaj što se krije iza anđeoskog lica uspješne glumice


Jessica Alba rođena je 28. travnja 1981. godine u Californiji. Budući da se njena obitelj nekoliko puta selila, još se u djetinjstvu navikla na promjene. Već u petoj godini željela je postati glumica, a s nepunih 12 počela je uzimati satove glume. Uskoro je pronašla agenta i dobila ulogu u filmu Camp Nowhere. Iako je trebala tumačiti sporedni lik, kad je djevojka za glavnu ulogu odustala, Jessica je uskočila na njeno mjesto. Zaredale su uloge u brojnim serijama, filmovima i reklamama, a njeno se lijepo lice smiješi na stranica stotinu časopisa diljem svijeta.

teen: Već u prvom filmu odigrala si glavnu ulogu, odmah ti je krenulo super, dok mnogima za to trebaju godine truda. Kako to objašnjavaš?
Jessica: Iskreno, ulogu sam dobila zahvaljujući svojoj kosi. Redatelj me nije angažirao zbog talenta nego zato što imam istu boju kose kao i cura koja je trebala tumačiti glavnu ulogu. Tako mi se posao koji je trajao dva tjedna produljio na dva mjeseca i, moram priznati, da mi je ta ulloga otvorila mnoga vrata. Tako kad kažem da sam uspjela sasvim slučajno, to doista i jest tako.

teen: Tvoja ti je kosa osigurala veliku zaradu i izvan filma, zar ne?
Jessica: Da, ljudima iz L’Oreala s vidjela se moja kosa, pa su me angažirali u reklamnoj kampanji za boje. To mi je donijelo prilično dobar džeparac.

teen: Poznato je da mamiš muške uzdahe širom svijeta, dečki luduju za tobom. U čemu je tajna tvog egzotičnog izgleda?
Jessica: Znam da zvuči otrcano, ali mislim da za svoj izgled mogu ponajviše zahvaliti genima. Moja je mama porijeklom Europljanka, napola Francuskinja, napola Dankinja, a tata ima meksičko-indijansko-španjolske korijene. Međutim, ono čime se ne mogu pohvaliti je naslijeđe debljine.




- 12:23 - You got it dude (3) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: petak, 06.04.2007.

EVO VAM JEDAN MALI SLIDE



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 13:13 - You got it dude (22) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: srijeda, 04.04.2007.

jessica alba

GLUMICA Jessica Alba ovih dana uči živjeti kao slijepa osoba. Bez brige, nije se lijepoj glumici dogodila nikakva nesreća, to je samo dio pripreme za njenu najnoviju ulogu.
Naime, Alba će u filmu "The Eye" glumiti slijepu violinisticu Allison koja je nakon transplatacije očiju dobila natprirodne sposobnosti gledanja. Film će producirati filmska kompanija Toma Cruisea, a 25-godišnja glumica će za tu ulogu dobiti 4 milijuna dolara.

"Treniram to svakodnevno. Hodam uokolo s povezom preko očiju i sljepačkim štapom. Također, vježbam sviranje violine. Stvarno je teško, trebalo mi je tri mjeseca da shvatim kako se to radi." - rekla je Alba.
Film je remake kultnog hongkongškog filma "Jian Gui", a snimanje bi trebalo započeti ovog mjeseca u Albuquerqueu, u New Mexicu.

GLUMICA Jessica Alba ove će se godine udati čak četiri puta. Ne, nisu u SAD-u dozvolili poligamiju, riječ je samo o filmskim vjenčanjima.
"Prilično se dobro snalazim sa svim vezanim uz vjenčanja. Izgleda da ću se ove godine puno puta udavati. Najbolje vjenčanje mi je ono iz filma "Fantastic Four 2", na vrhu je zgrade. Iako je bilo ledeno gore, to je najbliže mom vjenčanju iz snova." - rekla je Alba.

Jessicu su mnogi američki mediji počeli "prozivati" jer često odbija uloge. "Jessici se sviđa govoriti šefovima studija neka je poljube u guzicu, što bi mnogi od njih vrlo rado i učinili." - piše AHN.

"Mi glumci se toliko trudimo na audicijama, a tako smo često odbijeni. Zato, kad dođeš do točke kada ti isti ti ljudi ljube guzicu, to je stvarno odlično. Znate li što volim? Odbijati uloge! Mislim da mi je to najdraže. Nisam snob, ali volim odbijati poslove." - prenosi pak glumičinu izjavu britanski časopis OK! pišući o brojnosti ulizica u Hollywoodu.

super video iz filma honey-film je presuper!!

ovo isto iz filma!!!!supach je!!

ajme!! ovo su slike!!! bas je fotogenicna!!!!lol!!!

- 17:32 - You got it dude (0) - Your in big truble mister - #

Objavljeno: ponedjeljak, 02.04.2007.

¸haloooo!!!!!!!

evo mene! ja sam tea! pisat cu blog o jessici albI!!KOJA JE GLUMILA U FILMU HONEY!!!
TO JE TO ZA POCETAK!!! SUTRA CU STAVIT SVE U BOXEVE, STAVIT POZADINU, SVE O NJOJ!! I NAPISAT POST!!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSA!!!!!!!!!

- 21:14 - You got it dude (0) - Your in big truble mister - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.