< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design © TrAvArOs .

Opis bloga

U ovom blogu ću opisati svojih šest godina školovanja u Hogwartsu!!









Linkovi

NeŠtO o MeNi ! ! !

Ja sam William Steakley.
Svi me Will pa ću se ja tako opisivati u pričama.
Imam dva starija brata Thoma i Acu. Potpuno su ludi
Mlađa sestra mi je se zove Jenny.
Imam ljubimce: -Sova: Canona
-Mačak: Genius
Idem prvu godinu u Hogwatsu dom mi je Griffindor.
Igram na metloboj na mijestu napadača.
Znam napraviti patronus- Jaguara
Znam napravitit- Felix Felicis
Najdraži predmeti su mi OBRANA od mračnih sila,
preobrazba i napitci
Najdraži profa: Mcgonagall i Lupin
Čisto krvan sams.
Najprijatelji su mi Zvonimir (Zvone) i Boris iz Hrvatske.
Najprijateljica: Luna Lovegood!!!
Cura- Amanda Harrsion
Najbolja boja-Crna i crvena
Naj pijesma- Tebi moja mazo
Naj čarobnjak- Dumbledore
Hobi- Stvaranje čarolija

Zvonimira Vrhovčević!!

Moj najbolji prijatelj iz griffindora je.
Voli nekad nešto slagati ali je O.K!
Ima ljubimca žabu koja se zove Sync.
Nije baš pametan ali je dobar za zabavu.
Čistokrvan je.

Boris Čića !!

Boris je jedan od mojih najboljih prijatelja, a uz to je najpametniji na godini.
Voli se zajebavat, ali najviše vremena provodi u knjižnici dok ja i Zvone tražimo cure.
Parsel-ust je ima ljubimca Felixa koji se zove Charlie.
Tata mu je bezjak a mama čarobnica.

Luna Lovegood!!

Luna je moja najbolja prijateljica.
Ona mi daje savijete kako da osvojim cure i kako da se pokažem u metloboju.
Ona je Griffindorka njezin bauk je dementor, a pretvara se u mačku.
Igra na mijestu tragača i jako je znatiželjna.
Bezjakinja je.

Thomas Stekley!!

Moj stariji brat Griffindorac igra na mijestu goniča zajedno sa Acom.
Najviše voli raditi neke spačke zbog kojih je uvijek u kazni zajedno sa Acom.

Alexsandar Stekley!!

Moj brat Aco. Otkačen je i svaki dan skoro ima kaznu kod Filtcha
Igra na mijestu goniča u griffindorskoj momčadi jako je dobar.
Ne voli ni jedan predmet.
On kaže da je u Hogwartsu samo da bi se zajbeavao.

Amanda Harrison!!

Moja cura sa prve godine u griffindorima.
Lujiza Brown joj je mama poznati crni mag.
Mama joj je ubila oca.
Ima sovu Astora.
Obožava obranu i mrzi čarolije.
JAKO JE ZGODNA!!!

Lena Sirina Ann van Persie!!

Godina- Druga
Dom- Slytherin
Metloboj pozicija- tragač
Roditelji- mrtvi
Ocijena- Odlična
Pomoćne sposobnosti- Parsel-ust
ljubimci- Zmija i Sova
lijep osmijeh

Moj tata!!




Avatar Maker


Ovo je moj otac radi u ministarstvu magije.
U svoje vrijeme on je bio u Griffindoru.
Metloboj je igrao na mijestu tragača.
Čistokrvan je čarobnjak.



HPFF BLOGOVI ! ! !

Amanda Harrison
Hermona Granger


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



href="http://www.The-Mafia.de/index.es?action=index&memberID=293874"
target="_blank"><br />
Online Game




ponedjeljak, 05.02.2007.

Prvi dvoboji!!!

Cijelo popodne smo Zvone, Boris, Amanda, Mario i Alen bili zajedno vani u dvorištu Hogwartsa pripremali se za dvoboj.
-O vidi koga to moje oči vide? Par pastira i jednu kravu. Rekao je Malfoy dok je prilazio sa nekoliko svojih tikvana iz Slytherina.
-Ma koga ti nazivaš kravom? Izderao sam se na njega.
-Pa ne vidim veću kravu od nje a ti?. Rekao je Malfoy dok je pogledavao Amandu.
-Malfoy povuci te riječi ili češ završiti kao prošli put. Rekao je Boris.
-Ma de ode ja ostavit ću vas da se pripremate za poraz. Rekao je on dok je odlazio.
Mi smo nastavili viježbati sve dok nas Mario nije prekinuo.
-A šta je to bilo prošli put. Pitao je Mario.
-Ma ništa, duga priča. Ajde sad nastavi vježbati. Rekla je Amanda.
I tako smo mi vježbali do jedno pet sati. Dok smo prolazili hodnikom vidjeli smo Filcha kako piše nešto po zidu približili smo se i vidjeli smo:
1) Hermiona Granger vs Jonhan Pires
2) Marco Barthez vs Mario Wolfmarck
3) Lena Sirina Ann van Persie vs Zvonimir Vrhovčević
4) Amanda Harrison vs Marco Van Bosten
5) Draco Malfoy vs William Steakley
6) Fluer vs Harry Potter
7) Thienry Henry vs Alen Malogorski
8) Boris Čića pauzira.
-Dali su to parovi za dvoboj večeras gospodine. Upitao je Mario Filcha gledajući njegovo otrcano lice.
-Da. Odgovorio mu je kao i inače mrzovoljnim tonom.
-Kakav lik inače ja sam sa Marcom Barthezom a ti Zvone? Upitao je Mario Zvoneta.
-Ja sam protiv Lene. To ti je moja bivša bit će mi je gušt pobijediti
-A meni Malfoya joj jedva ćekam. Rekao sam mu i zaputili smo se prema društvenoj prostoriji Griffindora.
-Ajde požuri te se kasnimo tvoj je drugi dvoboj protiv Bartheza. Požurivao nas je Zvone dok je pričao Mariu.
Tako smo otišli i vidjeli u velikoj dvorani veliku pobijedu Hermione.
-Dobro idem ja držite fige. Govori nam je Mario dok je odlazio do vrha dvorane gdje je bilo mijesto za dvoboj. Naklonio se Barthezu koji je bio visok i mišićav lik s ogorčenom facom koji se njemu naklonio.
-Možete krenuti. Povikao je Dumbledore.
Barthez je bacio čaroliju konjuktevitisa na Mario ali je on izbijegao kletvu.
-Furnunculus. Povikao je Mario čim je izbjegao kletvu i Barthezu su iskočili gnojni plikovi na koži.
Svi su skamenjeno stojali čak i Dumbledore. Samo je Barthez povikao sav neki pun plikova
-Incarceus. Koji je djelovao tako na Mario da ga je zavezao.
-Incendio. Rekao je Mario i odmah spalio uže.
-Locomotor mortis. Povikao je Mario i spojio noge Barthezu.
-Expelliarmus. Odmah je povikao Mario čim mu je spoio noge povikao je čaroliju za prizivanje njegova štapića u njegovu ruku.
-Pobijednik je Mario Wolfmarck. Povikao je Dumbledore i odmah su svi počeli pljeskati.
Sljedeći meč je:
-Lenna Sirina Ann van Persie protiv Zvonimira Vrhovčevića. Rekao je Dumbledore čim su se BArthez i Mario maknuli za ringa.
Zvone je pobijedio u nekoliko poteza i nastavio put ka prvaku koji osvaja pet tisuća galeona i pehar.
-Amanda Harrison protiv Marca van Bostena. Opet je povikao Dumbledore nakon pobijede Zvoneta.
Amanda je pobijedila nakon iscrpljujuća meča, ali je pobijedila.
-Sljedeći meč se odvija između Draco Malfoya i Williama Steakleya. Rekao je Dumbledore nakon pobijedonosnog pljeska za Amandu.
Naklonio sam se Malfoyu iako se on nije meni.
-Počnite. Rekao je Dumbledore.
-Pertificus totalus. Povikao je Malfoy.
-Protego. Ja sam odgovorio na kletvu Pertificus totalus čarolijom štita koja me je zaštitila.
-Rictusempra. Povikao sam ja a nakon par sekundi se Malfoy počeo smijati.
- Waddiwasi. Povikao je Malfoy kroz smijeh i bacio moj štapić kroz veliki prozor.
-Accio štapić. Povikao sam i uhvatio štapić dok sam se bacao na zemlju da izbjegnem neku Malfoyevu kletvu i povikao.-Sectumsempra. Koja je izazvala neke porezotine na njegovom licu.
-Expelliarmus. Povikao sam.
-Pobijednik je William Steakley. Rekao je Dumbledore dok je nadjačavao pljesak koji je bio namjenjen meni.
Tako je nakon mene Potter pobijedio Fluer, Henry pobijedio Alena i smatra se kao pobijednik koji ide dalje Boris koji je pauzirao.
Tako smo svi zadovoljni osim Alena otišli spavati.



| Napiši Nešto (1) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.