siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design © TrAvArOs .

Opis bloga

U ovom blogu ću opisati svojih šest godina školovanja u Hogwartsu!!









Linkovi

NeŠtO o MeNi ! ! !

Ja sam William Steakley.
Svi me Will pa ću se ja tako opisivati u pričama.
Imam dva starija brata Thoma i Acu. Potpuno su ludi
Mlađa sestra mi je se zove Jenny.
Imam ljubimce: -Sova: Canona
-Mačak: Genius
Idem prvu godinu u Hogwatsu dom mi je Griffindor.
Igram na metloboj na mijestu napadača.
Znam napraviti patronus- Jaguara
Znam napravitit- Felix Felicis
Najdraži predmeti su mi OBRANA od mračnih sila,
preobrazba i napitci
Najdraži profa: Mcgonagall i Lupin
Čisto krvan sams.
Najprijatelji su mi Zvonimir (Zvone) i Boris iz Hrvatske.
Najprijateljica: Luna Lovegood!!!
Cura- Amanda Harrsion
Najbolja boja-Crna i crvena
Naj pijesma- Tebi moja mazo
Naj čarobnjak- Dumbledore
Hobi- Stvaranje čarolija

Zvonimira Vrhovčević!!

Moj najbolji prijatelj iz griffindora je.
Voli nekad nešto slagati ali je O.K!
Ima ljubimca žabu koja se zove Sync.
Nije baš pametan ali je dobar za zabavu.
Čistokrvan je.

Boris Čića !!

Boris je jedan od mojih najboljih prijatelja, a uz to je najpametniji na godini.
Voli se zajebavat, ali najviše vremena provodi u knjižnici dok ja i Zvone tražimo cure.
Parsel-ust je ima ljubimca Felixa koji se zove Charlie.
Tata mu je bezjak a mama čarobnica.

Luna Lovegood!!

Luna je moja najbolja prijateljica.
Ona mi daje savijete kako da osvojim cure i kako da se pokažem u metloboju.
Ona je Griffindorka njezin bauk je dementor, a pretvara se u mačku.
Igra na mijestu tragača i jako je znatiželjna.
Bezjakinja je.

Thomas Stekley!!

Moj stariji brat Griffindorac igra na mijestu goniča zajedno sa Acom.
Najviše voli raditi neke spačke zbog kojih je uvijek u kazni zajedno sa Acom.

Alexsandar Stekley!!

Moj brat Aco. Otkačen je i svaki dan skoro ima kaznu kod Filtcha
Igra na mijestu goniča u griffindorskoj momčadi jako je dobar.
Ne voli ni jedan predmet.
On kaže da je u Hogwartsu samo da bi se zajbeavao.

Amanda Harrison!!

Moja cura sa prve godine u griffindorima.
Lujiza Brown joj je mama poznati crni mag.
Mama joj je ubila oca.
Ima sovu Astora.
Obožava obranu i mrzi čarolije.
JAKO JE ZGODNA!!!

Lena Sirina Ann van Persie!!

Godina- Druga
Dom- Slytherin
Metloboj pozicija- tragač
Roditelji- mrtvi
Ocijena- Odlična
Pomoćne sposobnosti- Parsel-ust
ljubimci- Zmija i Sova
lijep osmijeh

Moj tata!!




Avatar Maker


Ovo je moj otac radi u ministarstvu magije.
U svoje vrijeme on je bio u Griffindoru.
Metloboj je igrao na mijestu tragača.
Čistokrvan je čarobnjak.



HPFF BLOGOVI ! ! !

Amanda Harrison
Hermona Granger


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



href="http://www.The-Mafia.de/index.es?action=index&memberID=293874"
target="_blank"><br />
Online Game




ponedjeljak, 08.01.2007.

Amandin odgovor i dvoboj ! ! !

Subota je i nema predavanj.Probudio sam se na doručak. Dok sam išao ja hodnikom naišao je neki duh peeves i počeo me zajebavat a ja sam ga samo ignorirao jer sam ionako bio loše volje. Kad sam ušao u prostoriju u kojoj je bio doručak vidio sam mijesta kraj Borisa. Sijeo sam.
-Dobar tek. Rekao sam Borisu koji je dok je on omlet trpao u usat.
-Ajde i ti šta čekaš. Upitao me je.
-Ma nisam gladan.
-O gdje si spavalice. Prišao mi je Zvone.
-Ma de pusti me neda mi se ni pričati. Rekao sam mu.
-Ma de koji je tebi vrag? Upitao me je Boris.
-Ništa. Rekao sam mu oštrim tonom.
-A gdje je Amanda? Nije tijedan dana bila s nama što je s njom? Pitao je Zvone zđuđen, ali na to pitanje nije dobio odgovor.
Završio je doručak i mi smo otišli u društvenu prostoriju.
-Ajde požuri se. Rekao je Zvone sav nestrpljiv dok se Boris presvlačio.
-A gdje se tebi žuri? Upitao sam ga.
-Ma idemo van potražiti neke cure za nas dvojicu. Ti si ulovio Amandu bar mi se tako čini a ja i Boris smo sami. rekao je Zvone.
-Hoćeš ići sa nama u vrt. Pitao je Boris.
-Ajde pričekajte me. Odgovorio sam mu.
Tako dok sam se ja spremao njih su dvojica nešto mumljali.
-Ajmo. Rekao sam im.
Dok smo izlazili iz društvene ugledali smo Malfoja koji je zajebavao Lunu. Kako je ona luda.
Ja sam tamo potrčao i odmah izvadio štapić iz džepa i zaprijetio se Malfoju.
-Ajde što ćeš ti napraviti, ne znaš ni nać jednak par čarapa. Rekao je Malfoj podrugljivo.
U tom sam trenutku skužio da na sebi imam dvije različite čarape.
Pvikao sam: -Agumenti I iz moga je štapića izletio mlaz vode koji je srušio Malfoja na pod.
-Vidjet ćeš ti Steakley. Ne znaš s kim se zajebavaš. Povikao je Malfoj koji se okrenio leđima i otrčao nazad u društvenu prostoriju.
-Hvala Will, ali nisi trebao. Zahvalila mi se Luna koja se pridružila nama do vrta.
Izašli smo van i sijeli na klupu.
-Ej vidi one tri tamo. Rekao je Zvone koji je pokazivao na tri djevojke sa druge godine.
-Ma de Zvone nemamo kod njih šanse. Rekao je Boris.
-Ajde idemo. Rekao je Zvone dok je Borisa vukao za rukav.
Kad su Zvone i Boris otišli Luni je neka djevojčica donjela neku poruku. Ona je čim je pročitala poruku otrčala u dvorac. Razmišljao sam o Amandi i u tom je trenutku ona došla.
-Vidim da si sam pa sam te ja došla malo tiješiti. Rekla je ona kroz smijeh.
-Ma eto sve je O.K. Zvone i Boris otišli tražiti cure, a Luna je neznam gdje je ona. Rekao sam joj.
-A gdje si ti ovaj tijedan kao da nas izbjegavaš. Dali jr to zbog onog mog malog pitanja? Upitao sam ju.
-Pa zapravo i je. Rekla mi je ona.
-Slušaj me dugo sam razmišljala o nama i zakljućila sam da bi bilo dobro da budem s tobom. Dali si još na tome da želiš hodati sa mnom? Upitala me veselo.
Meni kao da je raspoloženje skočilo s nula posto na sto posto.
-Naravno da jesam. Znaći mi smo skupa. Upitao sam ju.
-Da naravno. Odgovorila mi je.
I taman kad sam ju poljubio Malfoj je izgovorio čaroliju koja je uklonila klupu na kojoj smo sijedili Amanda i ja.
-Incarceus. Pvikao sam odmah čim sam ugledao Malfoja i zavezao sam ga užetom.
-Incendio. Rekao je Malfoj kad je iz njgovog štapića izletio mali plamen koji je spalio vatru zatim je povikao -Petrificus totalus.
Ali prije nego je čarolija došla do mene ja sam rekao čaroliju Protego koja me je zaštitila od Malfojeve čarolije.
-Dancefly. Povikao sam ja svoju čaroliju koju sam ja izmislio koja je tjerala metu da pleše.
Tome se Amanda nasmijala a ja sam izgovorio čaroliju za razoružavanje protivnika.
-uzeo sam Malfojev štapić i povikao: Anti dancefly čarolija koja je zaustavila Malfoja da stane plesati.
-Vrati mi štapić kretenu jedan. Povikao je Malfoj.
-Pod jednim uvijetom da više ne zajebavaš mene i moje prijatelje. Jesi ćuo. Izderao sam se na njega.
Bacio sam njegov štapić što sam dalje mogao, a hrpa oko nas se razišla.
Kad su svi otišli poljubio sam Amandu.



| Napiši Nešto (2) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.