siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design © TrAvArOs .

Opis bloga

U ovom blogu ću opisati svojih šest godina školovanja u Hogwartsu!!









Linkovi

NeŠtO o MeNi ! ! !

Ja sam William Steakley.
Svi me Will pa ću se ja tako opisivati u pričama.
Imam dva starija brata Thoma i Acu. Potpuno su ludi
Mlađa sestra mi je se zove Jenny.
Imam ljubimce: -Sova: Canona
-Mačak: Genius
Idem prvu godinu u Hogwatsu dom mi je Griffindor.
Igram na metloboj na mijestu napadača.
Znam napraviti patronus- Jaguara
Znam napravitit- Felix Felicis
Najdraži predmeti su mi OBRANA od mračnih sila,
preobrazba i napitci
Najdraži profa: Mcgonagall i Lupin
Čisto krvan sams.
Najprijatelji su mi Zvonimir (Zvone) i Boris iz Hrvatske.
Najprijateljica: Luna Lovegood!!!
Cura- Amanda Harrsion
Najbolja boja-Crna i crvena
Naj pijesma- Tebi moja mazo
Naj čarobnjak- Dumbledore
Hobi- Stvaranje čarolija

Zvonimira Vrhovčević!!

Moj najbolji prijatelj iz griffindora je.
Voli nekad nešto slagati ali je O.K!
Ima ljubimca žabu koja se zove Sync.
Nije baš pametan ali je dobar za zabavu.
Čistokrvan je.

Boris Čića !!

Boris je jedan od mojih najboljih prijatelja, a uz to je najpametniji na godini.
Voli se zajebavat, ali najviše vremena provodi u knjižnici dok ja i Zvone tražimo cure.
Parsel-ust je ima ljubimca Felixa koji se zove Charlie.
Tata mu je bezjak a mama čarobnica.

Luna Lovegood!!

Luna je moja najbolja prijateljica.
Ona mi daje savijete kako da osvojim cure i kako da se pokažem u metloboju.
Ona je Griffindorka njezin bauk je dementor, a pretvara se u mačku.
Igra na mijestu tragača i jako je znatiželjna.
Bezjakinja je.

Thomas Stekley!!

Moj stariji brat Griffindorac igra na mijestu goniča zajedno sa Acom.
Najviše voli raditi neke spačke zbog kojih je uvijek u kazni zajedno sa Acom.

Alexsandar Stekley!!

Moj brat Aco. Otkačen je i svaki dan skoro ima kaznu kod Filtcha
Igra na mijestu goniča u griffindorskoj momčadi jako je dobar.
Ne voli ni jedan predmet.
On kaže da je u Hogwartsu samo da bi se zajbeavao.

Amanda Harrison!!

Moja cura sa prve godine u griffindorima.
Lujiza Brown joj je mama poznati crni mag.
Mama joj je ubila oca.
Ima sovu Astora.
Obožava obranu i mrzi čarolije.
JAKO JE ZGODNA!!!

Lena Sirina Ann van Persie!!

Godina- Druga
Dom- Slytherin
Metloboj pozicija- tragač
Roditelji- mrtvi
Ocijena- Odlična
Pomoćne sposobnosti- Parsel-ust
ljubimci- Zmija i Sova
lijep osmijeh

Moj tata!!




Avatar Maker


Ovo je moj otac radi u ministarstvu magije.
U svoje vrijeme on je bio u Griffindoru.
Metloboj je igrao na mijestu tragača.
Čistokrvan je čarobnjak.



HPFF BLOGOVI ! ! !

Amanda Harrison
Hermona Granger


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



href="http://www.The-Mafia.de/index.es?action=index&memberID=293874"
target="_blank"><br />
Online Game




petak, 05.01.2007.

Razredbni klobuk i upoznavanja!!

Izašli smo iz vlaka.
Boris me je pitao kuda sad? A mi smo u daljini čuli neki grubi glas. -Prvačići za mnom. Brzo smo otrčali do njega. Nas iz prve godine je bilo preko sto. A on je rekao ajmo svi u ovaj čamac. Ja sam pogledao čamac. Čamac je bio za dvije osobe.-Kako ćemo svi stati gospodine. Upitao sam ga. Iako nije izgledao kao gospodin. Iamao je dugu crnu kosu i bradu, bio je polu div.-O pa vi ne znate ovo je začarani čamac od ruke profesora Dumbledora. Ja sam Hagrid a vi ste?-Ja sam William Steakley, ali možete me zvati Will. Odgovorio sam mu ljubazno.
-Dobro onda Will uđite.
Kad sam ušao imao sam osijećaj kao da sijedim u Titanicu.
Kraj mene je sjeo Boris.
-Vau kako dobra čarolija mislim da je to čarolija dočaravanja. Rekao je on zađuđeno.
-Dobar dan ja sam Zvonimir Vrhovćević iz Hrvatske sam dargo mi je. Prišao je neki mladić i ljubaznim tonom se predstavio. Bioje isto prva godina.
-Drago mi je ja sam William Steakley ali zovi me Will. Hoćeš li sijesti. Upitao sam ga.
-Pa može hvala.
-Ja sam Boris. Rekao je Boris
-A ja sam Zvonimir Ali možete me zvati Zvone. Jedva čekam da dođemo u Hogwarts.
-I mi isto. Rekao sam mu. U tom trenu nešto je lupilo od čamac a Hagrid je zaurlao
-Ajmo izlazite.
-Svi su ustali i krenuli prema dvorcu.
-Napokon. Rekao je Boris.-Baš me zanima knjižnica i povijest magije.
-Daj ajde mene zanima samo dali ovdije ima dobrih cura. Rekao je Zvone.
Dok smo ulazili njih su se dvojica zaprićali a ja sam samo gledao stubište koje se izmijenjivalo.
Pomislio sam kako ćemo stići do cilja kada se ovo stalno zakreće.
Zatim je Profesor Slughorn kojeg sam upoznao u onoj slastičarnici rekao za mnom.
Kako smo išli za njim ušli smo u prostoriju u kojoj su bili samo četiri stola i klupe, a na čelu prostorije je bio još jedan manji stol.
Za nama su došli još učenika sa svih godina.
zatim su stariji ućenici sijeli, a mi smo morali nastaviti za Slughornom.
Došli smo ispred manjeg stola, ali sad je ispred njega stajo jedna stolica, klobuk i profesorica McGonagall.
-Kad prozovem učenika neka pristupi i sjedne na stolac. Zatim će klobuk odrediti koji dom. Rekla je McGonagallica.
Dbro Onda.
-Nevill Longbottom.
-Griffindor. Zaurlao je klobuk
-Možeš ići sjedni za stol tvojih novi prijatelja. Rekla je profesorica
-Draco Malfoj.
Klobuk je samo dirnuo kosu Malfoja i izderao se:-Slytherin. Malfoj je odma zadovoljno ustao i otišao do stola Slytherina.
-Zatim Boris Čića.
-Griffindor. Opet je zaurlao klobuk.
Boris je zadovoljan otišao do stola i sjeo.
-Cedric Dioggory
-Hufflepuff.
-Luna Lovegood. Viknula je profesorica jer su se glasovi u prostoriji malo pojačali.
-hmmm Ravenclaw. Klobuk se premišljao.
-Harry Potter. Rekla je profesorica iznenađeno i digla je pogled sa popisa. Glasovi u dvorani su zašutjeli. Tek je onda mladi gospodin izašao.
-hhhmmm mogao bi viti poznati čarobnjak u slytherinu, ali ti želiš griffindor. Dobro onda griffindor.
Zadnji četvrti stol je urlao imamo Pottera, imamo Pottera.
-Tišina. Viknu je Dumbledore.-Nastavite profesorice.
-William Steakley.
Ja sam uplaše izašao iz grupice.
-Oooooooo još jedan Steakley. rekao je klobuk gdje da tebe svrstam revenclav a ne GRIFFINDOR.
Bilo je još dosta učenika za razvrstati. Ja sam otišao do stola griffindora.
-To s nama si rekao je Zvone.
-Da s vama sam.



| Napiši Nešto (2) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.