Hoću razvod

ponedjeljak, 08.05.2006.

Promjene

Skok na početak bloga

Sve se mijenja. Mogao bih sada napisati jedan, dva ili tisuću primjera promijena oko nas, ali čemu. Ionako ih vi i sami znate još najmanje toliko. Najbolje kod promjene je to da ne moramo ništa uraditi da bi se ona dogodila. Možemo mi pokušavati usporiti ili ubrzati promjenu ali ona ima svoj ritam. Kada prestanemo pokušavati utjecati na promjene, onda možemo stati, umiriti se i uživati u njima.

Ali, ima nešto što se ne mijenja. To sam ja. Ja se ne mijenjam. Dobijam savjete da ako ja želim nešto izmjeniti onda moram izmjeniti sebe. I kada sam se osjećao jak onda sam rekao da to nije istina – neka se izmjeni netko drugi. Kada sam se pak osjećao slab, onda sam se slagao s time da se ja moram izmjeniti jer sam u tome nalazio nadu da ću tako uspijeti izmjeniti nekog drugog. Moram postati bolji jer se to od mene očekuje. Ali, zašto nitko nikada ne želi postati lošiji jer se to od njega očekuje? Zašto se onaj tko mi daje savjet ne izmjeni da bi meni pomogao da se ja izmjenim? Da li to mene netko želi izmjeniti bez da se on sam izmjeni? Da li on misli da nisam dovoljno dobar pa da se zato moram izmjeniti?

Danas se osjećam mirno. Jer znam da se ne moram izmjeniti. Čak se niti nisam nikada mijenjao. Uvijek sam to bio samo ja. Ne moram se izmjeniti jer nemam što izmjeniti. Dobar sam točno ovakav kakav jesam. Možda ću sutra naučiti ili spoznati nešto novo, zaboraviti nešto što sam znao, možda će mi se boja kose promijeniti ali to neće izmjeniti mene. Ostat ću isti onaj JA koji se rodio prije 39 godina i koji će ostati ovdje još neko vrijeme.

Ne mijenjajte sebe. Dobri ste mi baš ovakvi kakvi jeste sada.

- 04:02 - Komentari (28) - Isprintaj - #