Hoću razvod

četvrtak, 06.04.2006.

Davanje

Skok na početak bloga

Davati je jednostavno. Davanje je prijenos energije. Mi sami odlučujemo o tome koliko želimo dati. Mi ne možemo dati ono što nemamo.

Možemo davati malo ili ništa. Ali ako znamo da dajemo malo onda se nećemo osjećati dobro. A ako ne znamo, onda će se netko drugi osjećati loše. I početi će uzimati.

Zato želimo davati puno. Ali ni to nije zdravo. Nakon nekog vremena ćemo početi osjećati nedostatak energije. A ako meni daju puno onda ću osjećati da time netko želi ući u moj prostor. To nitko ne voli. Pitajte ljude koji su prekinuli brak, prijateljstvo, posao. I jedna i druga strana će vam uvijek reći da su oni samo davali. I onda su prestali davati.

Jedino zdravo davanje je kada dajemo 50 posto u bilo kojoj vezi. I u tih 50% onda smijemo utrošiti svojih 100%. I ne smijemo ništa očekivati natrag. I svaki ishod smijemo prihvatiti. Tako nikada ne moramo prestati davati svojih 50%.

Davati je jednostavno. Mi ne možemo dati ono što nemamo.

- 06:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #